ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 45172
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۴۶
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
نحوه شهادت شهید حججی، تداعی کننده شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) است

نحوه شهادت شهید حججی، تداعی کننده شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ار پایگاه خبری اوشیدا: سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی که با حضور بسیجیان در مسجد مصلی المهدی برگزارشد گفت: شهید حججی با ایستادگی و سپس شهادت خود در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ار پایگاه خبری اوشیدا: سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی که با حضور بسیجیان در مسجد مصلی المهدی برگزارشد گفت: شهید حججی با ایستادگی و سپس شهادت خود در واقع برگ زرینی بر رشادت و فداکاری مدافعان اسلام ناب محمدی افزود.

وی افزود: وجود شهدایی همچون شهید حججی را باید قدر دانست و به عنوان الگویی ارزنده به همه معرفی کرد چرا به برکت خون آن ها آرامش و آسایش در جامعه حکمفرماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: در جامعه امروز بسیجیان باید در راستای خنثی کردن‌ توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند و با بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی خود حمله‌های دشمنان را ناکام بگذارند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و صبوری خانواده‌های معظم شهیدان هستیم، تصریح کرد: اوج عشق را فقط می توان در بسیج مشاهده کرد.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری روی دوش خود چفیه می اندازد و این نماد بسیجی بودن است یعنی ایشان افتخار می کنند که یک بسیجی هستند.

ثمره حسینی بیان کرد: برای رسیدن به عزت تنها باید به خدا متوسل شد و شهیدانی چون حججی را سرلوحه کار خود قرارداد تا ایران اسلامی در جهان همچنان سرافراز بدرخشد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات سروان پاسدار عباس نورانسب تقدیر و سروان پاسدار قاسم لشکری به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.