ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45206
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۴۱
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

از کرامت تا ولایت با جشن‌های ویژه «زیر گنبد طلا»

عباس مرادیان مقدم، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری منطقه ثامن مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی بیان کرد: برنامه های دهه ولایت در منطقه ثامن به صورت ویژه شامل سلسله جشن های زیر گنبد طلا  از دهه کرامت آغاز شده و تا روز عید سعید غدیر خم ادامه دارد.وی […]

عباس مرادیان مقدم، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری منطقه ثامن مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی بیان کرد: برنامه های دهه ولایت در منطقه ثامن به صورت ویژه شامل سلسله جشن های زیر گنبد طلا  از دهه کرامت آغاز شده و تا روز عید سعید غدیر خم ادامه دارد.
وی افزود: این سلسله جشن‌ها در دو روز پایانی هر هفته در محل بوستان شهید فهمیده واقع در بلوار وحدت برگزار می شود.
مرادیان مقدم اظهار کرد: این جشن‌ها شامل سخنرانی، مولودی خوانی، برگزاری مسابقات فرهنگی است و غرفه های طب سنتی، مشاوره خانواده و شهروندی، ایستگاه نقاشی و کتب ویژه کودکان و ایستگاه صلواتی برای استفاده عموم برپا شده است.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری منطقه ثامن مشهد تصریح کرد: با هماهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن و با مشارکت شورای اجتماعی محلات برگزاری جشن عید سعید غدیر در 36 مسجد فعال منطقه ثامن پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: همچنین مسابقه کتاب خوانی خطبه غدیر با اهداء کتاب خطبه غدیر به زائران اسکان یافته در مدارس اطراف حرم مطهر در نظر گرفته شده است.
مرادیان مقدم ادامه داد: گلباران حرم مطهر رضوی در روز عید غدیر از مقابل حسینیه دو طفلان مسلم واقع در خیابان نوغان با حضور اهالی منطقه همراه با شاخه های گل و تجلیل از سادات منطقه ثامن در محل حسینیه بیت الصادق(ع) خیابان طبرسی از دیگر برنامه های ایام دهه ولایت است.
وی مراسم گلریزان با هدف تهیه جهیزیه برای افراد بی بضاعت منطقه و همچنین آزادی زندانیان غیر عمد را از دیگر برنامه های شاخص این ایام عنوان کرد و گفت: این مراسم با حضور خیران منطقه در محل زورخانه قدیمی خیابان عیدگاه برگزار می شود.
مرادیان مقدم گفت: فضاآرایی محدوده اطراف حرم با 600 عدد پرچم منقش به نام مبارک امیر المومنین(ع) و همچنین 6000 ریسه بندی خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی نیز انجام شده است.
وی اضافه کرد: برپایی ایستگاه واکس صلواتی با همکاری کانون خادمان معنوی امام رضا(ع) همزمان با روز عید غدیر در بست شیرازی حرم مطهررضوی پیش‌بینی شده است.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری منطقه ثامن مشهد عنوان کرد: جشن ولایت امیر المومنین(ع) و تجلیل 31 تن از کارکنان سادات شهرداری منطقه ثامن نیز از جمله برنامه های داخلی این اداره خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.