ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45232
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۲۰
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
مواضع شبه‎نظامیان ائتلاف سعودی در غرب یمن هدف شلیک ۲ موشک قرار گرفت

مواضع شبه‎نظامیان ائتلاف سعودی در غرب یمن هدف شلیک ۲ موشک قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای موشکی ارتش یمن و انصارالله صبح امروز(دوشنبه) دو موشک «زلزال۲» را به سمت محل استقرار شبه نظامیان وابسته ائتلاف سعودی در شمال منطقه «یختل» استان تعز واقع در غرب یمن شلیک کردند. منابع محلی یمن می گویند که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای موشکی ارتش یمن و انصارالله صبح امروز(دوشنبه) دو موشک «زلزال۲» را به سمت محل استقرار شبه نظامیان وابسته ائتلاف سعودی در شمال منطقه «یختل» استان تعز واقع در غرب یمن شلیک کردند.

منابع محلی یمن می گویند که بر اثر اصابت این دو موشک تعداد زیادی از عناصر مزدور کشته و یا زخمی شدند.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله صبح شنبه گذشته نیز یک فروند موشک بالستیک از نوع «قاهر ام2» را به سمت پایگاه نظامی متعلق به مزدوران سودانی وابسته به ائتلاف سعودی در حومه منطقه «المُوَسَّم» منطقه جازان واقع در جنوب عربستان شلیک کرد.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله پنجشنبه شب گذشته نیز یک فروند موشک «زلزال2» و چندین موشک «کاتیوشا» را به سمت محل استقرار نظامیان سعودی در جازان واقع در جنوب عربستان شلیک کرد.

ارتش یمن بارها تاکید کرد که حملات موشکی یمن به مواضع نظامی عربستان و همپیمانان آن تا زمانی که حملات متجاوزانه عربستان و ائتلاف آن علیه یمن ادامه داشته باشد، ادامه خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.