ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4526
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
تائيد شهادت 13 مازندراني مدافع حرم در خان طومان سوريه

تائيد شهادت 13 مازندراني مدافع حرم در خان طومان سوريه

اين روابط عمومي عصر روز شنبه با انتشار دومين اطلاعيه خود همچنين اعلام كرد كه 21 تن از مدافعان مازندراني حرم در خان طومان زخمي شدند.روابط عمومي سپاه كربلاي مازندران در اين اطلاعيه تاكيد كرد : به منظور جلوگيري از هر گونه اظهارات خبري كه موجب تشويش اذهان و نگراني جامعه و خانواده هاي گرانقدر […]

اين روابط عمومي عصر روز شنبه با انتشار دومين اطلاعيه خود همچنين اعلام كرد كه 21 تن از مدافعان مازندراني حرم در خان طومان زخمي شدند.
روابط عمومي سپاه كربلاي مازندران در اين اطلاعيه تاكيد كرد : به منظور جلوگيري از هر گونه اظهارات خبري كه موجب تشويش اذهان و نگراني جامعه و خانواده هاي گرانقدر رزمندگان غيور مدافع حرم مي شود ، انتشار هر گونه اخبار بدون تائيد روابط عمومي سپاه كربلا ناموثق است.
در اين اطلاعيه آمده است كه اسامي شهدا و مجروحان پس از كسب اطلاعات دقيق از مراجع مربوطه با انتشار اطلاعيه هاي بعدي به اطلاع افكار عمومي خواهد رسيد.
سپاه كربلاي مازندران در اطلاعيه شماره يك خود هم كه امروز منتشر شده بود ، از جامعه رسانه اي استان خواسته بود تا از انتشار غير موثق اسامي افراد به عنوان شهيد يا مجروح در سوريه به صورت جدي خودداري كنند تا مورد بهره برداري دشمنان از جمله گروههاي تكفيري در سوريه قرار نگيرد.
پيش از اين 15 نفر از مدافعان مازندراني حرم در سوريه شهيد شده بودند كه پيكرشان پس از بازگشت به كشور در زادگاهشان با شكوه تشييع و به خاك سپرده شد.
استان مازندران تاكنون بيش از 10 هزار و 400 شهيد تقديم نظام اسلامي كرده است.
6982/1654

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن