ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 45270
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۱۲
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
نابودی اسلام آمریکایی مستلزم ترویج تفکر شهید حججی‌ها است

نابودی اسلام آمریکایی مستلزم ترویج تفکر شهید حججی‌ها است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمر بصیر، صبح امروز به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر اولین جشنواره مالک اشتر ناحیه‌ای از شهرستانهای بردسکن، بجستان، خلیل آباد و گناباد با حضور فرماندهان نواحی و فعالان منتخب حوزه‌ها و پایگاههای مقاومت بسیج […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمر بصیر، صبح امروز به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر اولین جشنواره مالک اشتر ناحیه‌ای از شهرستانهای بردسکن، بجستان، خلیل آباد و گناباد با حضور فرماندهان نواحی و فعالان منتخب حوزه‌ها و پایگاههای مقاومت بسیج در نمازخانه سپاه شهرستان برگزار شد.

در این مراسم علیرضا سازگار با اشاره به تلاش گسترده دشمن در ترویج اسلام آمریکایی اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام قصد دارند با نفوذ در مذهب و با استفاده از عناوین اسلامی اولویتهای ما را جا به جا و باورهایمان را تضعیف کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر گفت: نفوذ در احزاب و ارکان تصمیم گیری کشور و تضعیف اقتصاد مردم از دیگر اهداف دشمنان ما است اما بعضی از مسئولین ما به جای اینکه به فکر اقتصاد و معیشت مردم باشند به فکر وارد کردن ماشین لامبورگینی و ماشین‌های مدل بالای چند میلیاردی هستند.

وی بیان کرد: به قول وزیر کار دولت یازدهم هر چهار دقیقه پنج نفر بیکار می‌شوند و به سخن مسئولان این آمار بالا و پایین مهم نیست بلکه معیار جیب مردم است و متأسفانه جیب مردم روز به روز خالی تر شده و باید این مهم را دقت کرد و مورد توجه ویژه قرار داد.

سازگار تغییر ماهیت انقلاب در پسا برجام یا در 15 سال آینده را نقشه شوم استکبار جهانی عنوان کرد و ابراز داشت: مدیر مسئول روزنامه شرق، فردی که هیچ ابایی از گفتن این حرفها در روزنامه‌‌اش ندارد می‌گوید: ما مجبور بودیم این چند سال، چهره آمریکا یا چهره برجام را بزک کنیم تا حرف دولت به کرسی بنشیند.

وی گفت: باید آمریکا در قضیه برجام چه کاری انجام دهد که از نظر بعضی افراد نقض برجام حساب شود و یا بدعهدی آمریکا حساب شود؟! که بعضی از مسئولین ما هنوز هم می‌گویند برجام آن تحریم اصلی را نبسته است و یا هنوز برجام نقض نشده!

فرمانده سپاه کاشمر با بیان اینکه آمریکا در مدت زمان سه ماه برجام را در مجلس نمایندگانش به تصویب رساند و در مجلس ما در مدت زمان بیست دقیقه به تصویب رسید! به انقلابهابی مخملی در کشورهای ارمنستان و گرجستان توسط ایده‌های افرادی مثل جرج سوروس از سرمایه گزاران آمریکایی اشاره کرد و ابراز داشت: ما موظفیم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در بسیج مستضعفین چند امر مهم را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

سازگار ادامه داد: نخست الگو سازی بسیج در کشورهای مختلف مثل عراق، یمن و سوریه و مسلم تا زمانی که بسیج در این کشورها  تشکیل نشد ارتش آن کشور نتوانست کاری انجام دهد و اگر امروز قسمت اعظم عراق و سوریه توسط مستشاران ایرانی مصداق شهید محسن حججی‌ها، قاجاری‌ها،رضایی‌ها، زاده اکبرها و سایر رزمندگان و یا توسط خود مردم که به این نتیجه رسیدند یک بسیج مردمی شکل دهند، از تصرف داعش خارج شده است بخاطر وجود بسیج و تفکر جهادی بسیج است و بنابراین باید قدر بسیجی که داریم بدانیم.

فرمانده سپاه کاشمر بر اجرای برنامه‌ها به صورت مسجد محور تأکید کرد و گفت: مسئله دوم به ظهور رساندن مردم سالاری دینی با حضور بسیج در موضوعات مختلف اقتصاد، فرهنگ، سیاست، مسائل اجتماعی و سایر است و ما می‌خواهیم پایگاه مقاومتی که در مسجد به اتفاق هیئت امناء و امام جماعت و خواهران و برادران بسیجی اداره می‌شود علاوه بر اضافه کردن نمازگزار، یک جامعه‌ی عاری از افراد بزهکار و افرادی که سربار جامعه هستند داشته باشیم و این از مهمترین اهداف ما است.

سازگار بیان داشت: کمک به جهیزیه افراد کم برخوردار و کمک به بالا بردن سطح علمی دانش آموزان و دانشجویان از اهم برنامه‌های ما در بسیج مستضعفین و هدف نهایی ما این است که افراد را با اسلام آشنا کنیم.

وی با اشاره به اجرای کنسرت‌های مبتذل در سطح جامعه و بیان اینکه امروز مبانی اسلام کمرنگ شده است گفت: ما با خوشحالی مردم مخالف نیستیم بلکه ما با توسعه فحشاء و توسعه منکر مخالفیم و نقش بسیج در همراهی با قوه قضائیه در پیشگیری از انحطاط و کج‌روی افراد جامعه است.

فرمانده سپاه کاشمر بیان داشت: بسیج مستضعفین 22 قشر مختلف دارد و خوشبختانه مجمع بسیج با همکاری بسیجبان اتاق فکری تشکیل داده است تا دستگاههای اجرایی را در خدمت‌رسانی به مردم همراهی و یاری کنند.

وی تلاش در جهت افزایش فضای امید در نظام جمهوری اسلامی را ضروری دانست و ابراز کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ما آن حالتی را داریم که آن کوهنورد دارد به سمت قله پیش می‌رود و این کوهنورد ممکن است با برف و بوران و پرتگاهها مواجه شود و مهم این است که در مواجه با مشکلات دچار ضعف نشویم و به حرکت خود مصمم‌تر ادامه دهیم.

فرمانده سپاه کاشمر گفت: اگر که امروز می‌خواهیم مقام معظم رهبری و انقلاب خودمان را یاری کنیم و نظام جمهوری اسلامی خودمان را یاری کنیم باید نخست به دنبال اصلاح خودمان و بعد به فکر اصلاح جامعه باشیم و این از فرمایشات مؤکد امام خمینی (ره) است.

وی در ادامه سخنرانی بیان کرد: از اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر توسعه شایسته سالاری و قدردانی از مدیران فعالی است که به عبارتی نتیجه و مرهون تلاش تمام کارکنان آن حوزه یا آن قسمت است.

سازگار یادآور شد: در درجه نخست بنده خدا باشیم تا بتوانیم فرامین اهل بیت (ع) را در جامعه جاری کنیم و خداوند متعال را از خود راضی نگه داریم و منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری را در بسیج و جامعه نشر و بسط دهیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.