ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45274
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۱۲
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
مجسمه‌ای نقش‌برجسته با موضوع دفاع از حرم در دست ساخت دارم

مجسمه‌ای نقش‌برجسته با موضوع دفاع از حرم در دست ساخت دارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، منصور فارسی گفت: دفاع از حرم، موضوع طرح جدیدی است که در دست ساخت دارم. این اثر، نقش برجسته دو در سه متر است و از آنجایی که کارگاه مجسمه سازی شماره دو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، منصور فارسی گفت: دفاع از حرم، موضوع طرح جدیدی است که در دست ساخت دارم. این اثر، نقش برجسته دو در سه متر است و از آنجایی که کارگاه مجسمه سازی شماره دو حوزه هنری برای خلق این اثر کوچک است، درصدد انتخاب مکان دیگری برای ساخت آن هستم.

منصور فارسی از هنرمندان مجسمه‌ساز حوزه هنری است که چندی پیش دو اثر از او در باغ مجسمه حوزه هنری نصب شده‌است.

او توضیح داد: مجسمه امیرکبیر و مجمسه استاد اوستا از جمله آخرین آثاری هستند که ساخته‌ام و در محوطه حوزه هنری نصب شده‌است. جنس این مجسمه‌ها، فایبرگلاس است و سه متر ارتفاع دارند. خلق این مجسمه‌ها که همزمان با هم انجام می‌شد و به مدت یک سال زمان برد و پس از آنکه مورد تایید قرار گرفت، در محوطه حوزه هنری به نمایش گذاشته شد.

 

فارسی درخصوص طرح جدیدی که در دست ساخت دارد، گفت: اثر جدیدم که با موضوع دفاع از حرم همراه است، با طراحی سوررئالیستی خلق می‌شود، البته نقش برجسته حرم به صورت کاملا مشخص در این قاب دیده می‌شود و چند فیگور که نشان دهنده شهدای مدافع حرم هستند به صورت سوررئال در این نقش برجسته در نظر گرفته شده اند. در ضمن، انجام چنین نقش برجسته‌ای در این ابعاد، برای نخستین بار است که انجام می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.