ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45284
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۲۷
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :

«حریم خورشید» راوی سه قصه است/ از مدافان حرم تا جنگ فرهنگی

کرامت پورشهسواری کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «ساحل امن» گفت: به تازگی موفق به دریافت پروانه نمایش این فیلم شده ایم و مشغول مذاکره با دفاتر پخش برای اکران «ساحل امن» در زمان مناسب هستیم. وی با اشاره به دیگر فعالیت هایش توضیح داد: در حال حاضر مشغول […]

کرامت پورشهسواری کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «ساحل امن» گفت: به تازگی موفق به دریافت پروانه نمایش این فیلم شده ایم و مشغول مذاکره با دفاتر پخش برای اکران «ساحل امن» در زمان مناسب هستیم.

وی با اشاره به دیگر فعالیت هایش توضیح داد: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه ای با عنوان «حریم خورشید» هستم که فکر می کنم تا یک ماه دیگر کارهای نگارش آن به پایان می رسد و سپس درخواست پروانه ساخت می دهیم و در صورت کسب مجوز بلافاصله شروع به ساخت می کنیم.

این کارگردان بیان کرد: «حریم خورشید» به صورت موازی سه قصه را پیش می برد. یک بخش از این فیلم درباره افرادی است که در داخل ایران با تروریست ها مبارزه و از مرزهای ایران محافظت می کنند، بخش دیگر مربوط به مدافعان حرم می شود که رزمندگان ما در سوریه مبارزه می کنند و بخش سوم این فیلم نیز درباره جنگ فرهنگی است.

پورشهسواری اظهار کرد: این قصه ها نقطه تلاقی دارند و به یکدیگر مربوط می شوند و هدف ما از ساخت «حریم خورشید» این است که بگوییم ما مدافعان حرم و شریعت هستیم.

این کارگردان در پایان گفت: بخش هایی از این فیلم در سوریه و بخش هایی در ایران فیلمبرداری می شود البته بخشی از قصه فیلم به مرز ایران و پاکستان مربوط می شود و ما برای ضبط این قسمت ها به بندرعباس و جاسک می رویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.