ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4536
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
  • 549 بازدید
  • ارسال توسط :
تایید خبر شهادت محمد بلباسی از قائم‌شهر

تایید خبر شهادت محمد بلباسی از قائم‌شهر

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، دقایق قبل با حضور آیت‌الله علی معلمی امام جمعه این شهرستان و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، مهدی محمدی فرماندار قائم‌شهر، ابراهیم یعقوبی فرمانده ناحیه مقاومت ناحیه بسیج قائم‌شهر، محمد خداشناس رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان و […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، دقایق قبل با حضور آیت‌الله علی معلمی امام جمعه این شهرستان و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، مهدی محمدی فرماندار قائم‌شهر، ابراهیم یعقوبی فرمانده ناحیه مقاومت ناحیه بسیج قائم‌شهر، محمد خداشناس رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان و سیدعلی حجازی شهردار قائم‌شهر خبر شهادت، محمد بلباسی نخستین شهید مدافع حرم از شهرستان قائم‌شهر به خانواده وی داده شد.

با تایید خبر شهادت 13 مدافع حرم روز گذشته در منطقه خان‌طومان سوریه عنوان شد که یکی از این شهدا محمد بلباسی برادرزاده سردار شهید علیرضا بلباسی فرمانده گردان امام محمد باقر لشکر ویژه 25 کربلای مازندران است.

مردم شهید پرور شهرستان قائم‌شهر با شنیدن خبر شهادت این فرزند برومندشان با حضور در منزل پدری شهید محمد بلباسی با خانواده وی دیدار کردند.

از شهید بلباسی سه فرزند به نام‌های فاطمه، حسن و مهدی به یادگار مانده است.

شهید بلباسی متولد 1358 بوده است که در 17 اردیبهشت 95 با شهادت تا ابد جاودانه ماند.

مازندران تا روز گذشته 17 شهید مدافع حرم تقدیم خاندان اهل بیت‌(ع) کرده بود که با تایید خبر شهادت 13 تن دیگر تعداد شهدای مدافع حرم این استان به 30 شهید رسیده است.

در درگیری‎‌های روز گذشته در منطقه خان‌طومان سوریه علاوه بر شهادت 13 تن از رزمندگان مازندرانی 21 نفر نیز از این استان به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن