ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 45393
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
آمادگی برای تشییع باشکوه شهید حججی در اصفهان

آمادگی برای تشییع باشکوه شهید حججی در اصفهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش وکیلی در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز در خصوص آخرین اخبار در مورد احتمال بازگشت پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی به وطن، اظهار کرد: هنوز اخبار موثقی در این زمینه به ما نرسیده است. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش وکیلی در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز در خصوص آخرین اخبار در مورد احتمال بازگشت پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی به وطن، اظهار کرد: هنوز اخبار موثقی در این زمینه به ما نرسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه کمی پیش با دوستان خود در نجف آباد صحبت می کردم و پیگیر آخرین اخبار در این زمینه بودم، گفت: آن‌ها نیز خبر موثقی مبنی بر بازگشت پیکر این شهید گران‌قدر نداشتند.

وی با اظهار اینکه شناسایی شهید حججی بر اساس دی‌ان‌ای تائید شده است، اظهار کرد: ما نیز منتظر صدور اطلاعیه‌ای از سوی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون زمان بازگشت پیکر مطهر و منور شهید حججی هستیم.

وکیلی در مورد تصمیم‌گیری استان برای تشییع احتمالی این شهید بزرگوار در اصفهان، گفت: با بازگشت پیکر شهید محسن حججی به کشور تصمیم در این رابطه نیز اتخاذ خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.