ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45438
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
هنوز برخی رسانه‌ها با قلمشان نیش می‌زنند! / معمولا سایت‌ها را نمی‌خوانم

هنوز برخی رسانه‌ها با قلمشان نیش می‌زنند! / معمولا سایت‌ها را نمی‌خوانم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، محمدعلی نجفی در دیدار با خانواده شهیدان لاهوتی ضمن ابراز گلایه از برخی رسانه ها اظهار داشت: هنوز برخی از رسانه‌ها هستند که با زبان و قلمشان نیش می‌زنند و طلبکار هستند. البته من کلا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، محمدعلی نجفی در دیدار با خانواده شهیدان لاهوتی ضمن ابراز گلایه از برخی رسانه ها اظهار داشت: هنوز برخی از رسانه‌ها هستند که با زبان و قلمشان نیش می‌زنند و طلبکار هستند. البته من کلا از رسانه ها راضی هستم. اهل قلم همراه ما بوده اند. احساس می‌کنم (برخی) هنوز بی معرفتی‌هایی را دارند. هنوز ناشناخته های فراوانی است.

وی افزود: نا گفته‌ها فراوان است و عده‌ای فقط ظواهر و بی‌معرفتی‌ها و نامردمی‌ها را نبینند.

استاندار گیلان ادامه داد: در یک مراسمی در همین لنگرود یک مجری به من گفت شما معروف هستید که همیشه خندانید. بچه‌هایی که اطراف من هستند هم می‌دانند که من در این ۴ سال در ظاهر همین برخورد را کردم ولی سختی‌هایی را من کشیده‌ام و دیده‌ام و بار سنگینی که بر دوش ماست (دیده نمی شود).

نجفی گفت: من معمولا سایت ها و مایت‌ها را که برخی قلم بر می‌دارند و هر چه می‌خواهند می‌نویسند را خیلی نمی‌خوانم و توجه ندارم و بنا را بر این نگذاشته‌ام که بر حرف این و آن حرکت کنم.

نماینده دولت در گیلان افزود: خوشختانه در خانواده هیچ کس به من متکی نیست و بچه های من کمک دهنده و کار آفرین هستند. همه را گذاشته‌ام. فکر من را هم در آن قالب رها کرده‌ام. با این حال احساس می کنم گاهی این فشار و سنگینی به قدری به روی من است که خیلی‌ها به من می‌گویند که چه شده است؟ چرا ناراحتی؟ فشار خاص و ناراحتی خاصی هم شاید نباشد.

وی ادامه داد: فشارهایی که در طول روز آدم می‌بیند مثلا فشار خانواده‌های شهدا، شهدای منا و انتظاراتی که از نظام عدالت جمهوری اسلامی دارند و … وجود دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.