ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4544
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
  • 177 بازدید
  • ارسال توسط :
شهادت 2 بهشهری مدافع حرم در سوریه

شهادت 2 بهشهری مدافع حرم در سوریه

سید خالق سجادی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر ضمن تأیید خبر شهادت دو تن از مدافعان حرم بهشهری، اظهار کرد: ساعتی پیش با حضور در منزل شهیدان بزرگوار بهمن قنبری و رحیم کابلی، حاضر شدیم و شهادت این‌ دو رزمنده را به خانواده آنها تبریک و تسلیت گفتیم. وی […]

سید خالق سجادی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر ضمن تأیید خبر شهادت دو تن از مدافعان حرم بهشهری، اظهار کرد: ساعتی پیش با حضور در منزل شهیدان بزرگوار بهمن قنبری و رحیم کابلی، حاضر شدیم و شهادت این‌ دو رزمنده را به خانواده آنها تبریک و تسلیت گفتیم.

وی درباره زمان تشییع و خاک‌سپاری شهدای مدافع حرم، گفت: هشت صبح فردا جلسه‎ای به همین منظور در فرمانداری بهشهر برگزار و درباره مراسم استقبال، وداع و تشییع شهدا تصمیم‎گیری می‎شود.

فرماندار بهشهر در پایان با تبریک و تسلیت شهادت دو رزمنده دلاور و مدافع حریم ولایت، افزود: مطمئن هستیم که مردم ولایی بهشهر همان‎گونه که در مراسم استقبال و تشییع شهدای غواص سنگ‌تمام گذاشتند، در مراسم این دو سرباز ولایت نیز با اخلاص و ارادت هر چه تمام‌تر شرکت می‎کنند. 

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، بهشهر دارای 800 شهید انقلاب و دفاع مقدس است و اکنون به داشتن دو شهید مدافع حرم نیز افتخار می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن