ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45444
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید جنگجو جزو 10 نیرویی بود که از تبریز به جنگ‌های نامنظم اعزام شد

شهید جنگجو جزو 10 نیرویی بود که از تبریز به جنگ‌های نامنظم اعزام شد

جواد احمدی حمدگو  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: به دلیل شجاعت و نترس بودن شهید جنگجو جزو 10 نفر انتخاب شده برای جنگ‌های نامنظم از مسجد محله ما بودند.  دوست و هم محله‌ای شهید جنگجو درباره خصوصیات ویژه اخلاقی شهید جنگجو می‌گوید: بسیار شوخ طبح بودند و در زمان انقلاب […]

جواد احمدی حمدگو  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: به دلیل شجاعت و نترس بودن شهید جنگجو جزو 10 نفر انتخاب شده برای جنگ‌های نامنظم از مسجد محله ما بودند. 

دوست و هم محله‌ای شهید جنگجو درباره خصوصیات ویژه اخلاقی شهید جنگجو می‌گوید: بسیار شوخ طبح بودند و در زمان انقلاب که در مسجد محله‌مان هر شب یک نفر نگهبانی می‌دادند، شهید جنگجو علاوه بر زمان نگهبانی خودش به جای دیگران نیز نگهبانی می‌دادند و از خودگذشتگی و شجاعت‌شان زبانزد همه اهل  محل بود.

احمدی‌حمدگو می‌افزاید: دیروز خبر مسرت بخش بازگشت پیکر شهید جنگجو را شنیدم و مانند دیگر هم محله‌ای‌های شهید خوشحالم که خانواده  شهید جنگجو  و به ویژه مادر بیمارش از چشم انتظاری درآمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صحبت‌ها و تکه کلام ویژه این شهید گفت: همیشه  جوانان مسجدی را به شرکت در نماز جمعه، دعای کمیل  و عمل به فرمایشات بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره )دعوت می‌کرد و کمک کردن و دستگیری از  دیگران از کارهای خوب ایشان بود.

دوست و هم محله‌ای شهید جنگجو اشاره‌ای نیز به زخمی شدن چند باره شهید جنگجو در مدت حضور در جبهه کرد و گفت: دوبار در هنگام حضور در جبهه زخمی شدند و یک‌بار نیز حتی در بیمارستان سینای تبریز بستری شدند که به همراه دوستان به عیادتش رفتیم. 

احمدی حمد‌گو در پایان سخنان خود مردم را به حضور هر چه تمام‌تر در مراسم تشییع آن شهید بزرگوار که روز چهارشنبه 15شهریور ساعت 9 صبح از میدان شهداء بطرف میدان ساعت، گلزار شهدای وادی رحمت خواهد بود دعوت کرده و گفتند‌: هم محله‌ای‌های آن شهید نیزخودشان را برای شرکت در این مراسم آماده می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.