ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4548
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۴۸
  • 201 بازدید
  • ارسال توسط :
شهادت شهید مشتاقی سومین شهید مدافع حرم از نکا تایید شد

شهادت شهید مشتاقی سومین شهید مدافع حرم از نکا تایید شد

سید ابراهیم شریفی، شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نکا، اظهار کرد: این شهید بزرگوار از رزمندگان لشکر 25 کربلا از شهرستان نکا بوده که در عملیات خان‌طومان سوریه به همراه 12 تن از شهدای دیگر به شهادت رسید. وی افزود: با حضور امام جمعه نکا، علی‌رضا یونسی معاون سیاسی امنیتی […]

سید ابراهیم شریفی، شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نکا، اظهار کرد: این شهید بزرگوار از رزمندگان لشکر 25 کربلا از شهرستان نکا بوده که در عملیات خان‌طومان سوریه به همراه 12 تن از شهدای دیگر به شهادت رسید.

وی افزود: با حضور امام جمعه نکا، علی‌رضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، فرماندار نکا و جمعی از مسئولان، با حضور در منزل این شهید بزرگوار، خبر شهادت وی را به پدر و مادر و خانواده‌شان ابلاغ شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: این دومین اعزام شهید مشتاقی به سوریه بوده است که قریب به یک‌ماه در منطقه بوده است و در  17 اردیبهشت 95 با نقض آتش‌بس توسط تکفیری‌ها، به شهادت رسید.

شریفی گفت: سومین شهید مدافع حرم نکا، حسین مشتاقی متولد 1364 و دارای دو فرزند دوقلوی دختر و پسر حدوداً 2 ساله به نام‌های امیرمهدی و نازنین‌زهرا است.

شهرستان نکا دو شهید مدافع حرم دیگر را از سال گذشته تاکنون تقدیم دفاع از حرم بی‌بی زینب(س) و اهل بیت(ع) کرده است که شهید عبدالرحیم فیروزآبادی نخستین مدافع حرم شهرستان نکا بود که آذرماه 94 در سوریه به شهادت رسید و همزمان با شهادت حضرت رسول (ص) و امام حسن مجتبی (ع)، با تشییع بی‌نظیر مردم نکا در مزار شهدای آبلوی نکا خاکسپاری شد.

شهید مدافع حرم محمدتقی سالخورده، نیز دومین شهید مدافع حرم از شهرستان نکا بود که متولد اول دی‌ماه 1365 در نکا و دارای یک فرزند دختر دوساله به نام "زینب" بوده است که در 24 فروردین ماه 95 با تشییع بی‌نظیر مردم از ناحیه مقاومت بسیج نکا در گلزار شهدای روستای شهاب‌الدین خاکسپاری شد.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، مازندران تا روز گذشته 17 شهید مدافع حرم تقدیم خاندان اهل بیت‌(ع) کرده بود که با تایید خبر شهادت 13 تن دیگر تعداد شهدای مدافع حرم این استان به 30 شهید رسیده است.

در درگیری‌های روز گذشته در منطقه خان‌طومان سوریه علاوه بر شهادت 13 تن از رزمندگان مازندرانی 21 نفر از فرزندان پاک این استان نیز به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن