ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45485
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه بیشتر قرار گیرد

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه بیشتر قرار گیرد

عباس عباسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای حفظ ارزش های دفاع مقدس باید اجماع سازی، جریان سازی، ساختار سازی تخصیص اعتبار در سطح جامعه صورت بگیرد. وی با اشاره به ماده ۸۶ برنامه ششم توسعه، افزود: تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند نسبت به اجرای صحیح سیاست های کلی ترویج […]

عباس عباسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای حفظ ارزش های دفاع مقدس باید اجماع سازی، جریان سازی، ساختار سازی تخصیص اعتبار در سطح جامعه صورت بگیرد.

وی با اشاره به ماده ۸۶ برنامه ششم توسعه، افزود: تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند نسبت به اجرای صحیح سیاست های کلی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت و ساماندهی امور ایثارگان اقدام و همچنین آموزش و پرورش مکلف است نسبت به معرفی الگوها و قهرمانان ملی ایثار و شهادت در کلیه مقاطع تحصیلی و برگزاری مسابقات علمی اقدام کند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: صدا و سیما باید ضمن اختصاص بخشی از برنامه ها به موضوع فرهنگ حفظ ایثار و شهادت حداقل ۱۰ درصد از تولیدات برنامه های هنری و نمایشی خود را به این زمینه اختصاص دهد.

عباسی تاکید کرد: دولت به منظور بهره گیری از دستاوردهای دوران دفاع مقدس انتقال و ترویج جهاد و مقاومت به نسل های آینده نسبت به ساماندهی گلزارهای شهدا با رضایت والدین شهید و یادمان شهدای گمنام اقدام و همچنین به منظور تداوم برنامه های شاخص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کلیه دستگاه های اجرایی موظف هستند ۲۰ درصد از اعتبارات بر اساس موافقت نامه مبادله شده در چهار چوب سیاست های مصوب ابلاغیه برای این امور هزینه کنند.

وی یادآور شد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، شهرداری ها و سایر دستگاه های فرهنگی کشور تا پایان اجرای قانون برنامه نسبت به توسعه و تکمیل مراکز اسناد و مدارک دفاع مقدس اقدام نمایند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: علوم پزشکی بهداشت و درمان آموزش پرورش دانشگاه آزاد اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیروی مسلح به منظور ترویج ارزش های دینی و دفاع مقدس و مقالات و پایان نامه های پژوهشی طرح های علمی و تحقیقاتی خود را با موضوع ایثار فرهنگ و شهادت به این بخش اختصاص دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.