ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45519
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
یک روستای دیگر نزدیک «عقیربات» حماة سوریه آزاد شد

یک روستای دیگر نزدیک «عقیربات» حماة سوریه آزاد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌المللل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه ساعتی پیش بر روستای «حمادة العَمر» در جنوب غرب شهرک مهم عقیربات نیز مسلط شد. نیروهای سوری و مقاومت طی دو روز گذشته مساحت قابل توجهی در ریف شرقی شهر مهم سلمیه در استان حماة از جمله عقیربات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌المللل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه ساعتی پیش بر روستای «حمادة العَمر» در جنوب غرب شهرک مهم عقیربات نیز مسلط شد.

نیروهای سوری و مقاومت طی دو روز گذشته مساحت قابل توجهی در ریف شرقی شهر مهم سلمیه در استان حماة از جمله عقیربات را آزاد و پاکسازی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از منابع میدانی، کمتر از 10 روستای دیگر در حماة در کنترل داعش است و بزودی استان حماة نیز از لوث داعش پاکسازی می‌شود.

روز گذشته نیز شهرک مهم عقیربات از اشغال داعش خارج و پس از مدتها آزاد شده بود.

مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» که نزدیک به مخالفان سوریه است روز یکشنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از داد، ارتش سوریه موفق شد کنترل شکننده خود بر عقیربات را صبح یکشنبه تثبیت و تحکیم کند. 

بنا بر گزارش دیدبان، داعش از شنبه تا روز یکشنبه حداقل 120 کشته و دهها مجروح داد و در مقابل ارتش سوریه و نیروهای متحد نیز نزدیک به سی نفر از نیروهای خود را از دست دادند.

موقعیت حمادة العمر در جنوب غرب عقیربات

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.