ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 45521
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
  • 464 بازدید
  • ارسال توسط :
اجرای “نذر کتاب” به مناسبت بازگشت بدن شهید حججی در بهشهر

اجرای “نذر کتاب” به مناسبت بازگشت بدن شهید حججی در بهشهر

علی ذبیح پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اجرای طرح «نذر کتاب» به مناسبت بازگشت بدن مطهر شهید حججی است که با همکاری کتابخانه های عمومی و ستاد اقامه نماز مازندران برگزار و کتابخانه عمومی شهرستان بهشهر هم با حمایت از این طرح، اجرای آن را با قوت دنبال می کند. وی اظهار کرد: […]

علی ذبیح پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اجرای طرح «نذر کتاب» به مناسبت بازگشت بدن مطهر شهید حججی است که با همکاری کتابخانه های عمومی و ستاد اقامه نماز مازندران برگزار و کتابخانه عمومی شهرستان بهشهر هم با حمایت از این طرح، اجرای آن را با قوت دنبال می کند.

وی اظهار کرد: این طرح با توجه به اینکه شهید مدافع حرم شهید حججی در حوزه کتاب فعالیت چشمگیر داشته و زندگی اش وقف کتاب بود این طرح از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران و ستاد اقامه نماز استان برگزار می شود.

این مسئول گفت: در این طرح به یاد شهید مدافع حرم شهید “محسن حججی” کتابهایمان را در اختیار کتابخانه قرار می دهیم تا همه از این کتب استفاده کرده و بهره مند شوند.

ذبیح پور بیان داشت: در طرح «نذر کتاب» علاقمندان می توانند کتاب های اهدایی خود را به کتابخانه های عمومی شهرستان و یا در نماز جمعه به مسئولین مربوطه تحویل دهند.

وی ادامه داد: این کتابهای اهدایی در کتابخانه ها مورد بازدید مردم قرار می گیرد و بخشی از کتاب ها نیز به کتابخانه های روستایی ارسال می شود.

رئیس کتابخانه عمومی بهشهر همچنین در مورد تعداد کتاب های موجود در کتابخانه های بهشهر گفت: هم اکنون در شهرستان بهشهر 11 باب کتابخانه عمومی نهادی و مشارکتی فعال است و 6 باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی در حال ساخت است.

ذبیح پور افزود: علاوه بر تهیه کتاب برای آحاد مردم، توجه به کتابخوانی روشندلان هم در کتابخانه بهشهر با قوت دنبال می شود و کتابخانه عمومی ویژه روشن دلان هم اکنون در محل کتابخانه عمومی شهید هاشمی نژاد با مساحت 150 متر مربع در حال ارائه خدمات است.

این مسؤول گفت: کتابخانه های بهشهر در حال حاضر دارای بیش از 120 هزار نسخه کتاب و بیش از 7 هزار عضو فعال است که البته کتابهای موجود پاسخ گوی مراجعین نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.