ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45551
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
جستجو در کشورهای اروپایی برای یافتن مربی تروریست ها

جستجو در کشورهای اروپایی برای یافتن مربی تروریست ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا و به نقل از روزنامه آ ب ث، نیروهای امنیتی اروپا در جستجوی ردپای چهره کلیدی دیگر داعش در این قاره هستند. وی شخصی است که مربی مربیان تروریست ها بوده است. ‘مربی مربیان’ فردی است که داعش برای کمک به گروهای افراط […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا و به نقل از روزنامه آ ب ث، نیروهای امنیتی اروپا در جستجوی ردپای چهره کلیدی دیگر داعش در این قاره هستند. وی شخصی است که مربی مربیان تروریست ها بوده است.
‘مربی مربیان’ فردی است که داعش برای کمک به گروهای افراط گرای اسلامی محلی جهت انجام سوء قصد اعزام می کند.
این فرد تکنیک های عملیاتی مانند تهیه مواد منفجره و چگونگی اجتناب از بازرسی نیروهای امنیتی را آموزش می دهد. براساس اعلام منابع مبارزه با تروریسم، یکی از فرضیه های اصلی درباره حملات تروریستی 26 مرداد در کاتالونیا این است که دو نفر از اعضای سلول تروریستی ‘ریپول’ (106 کیلومتری بارسلون ) به نام های «یونس ابویعقوب» و «محمد هشامی» سفرهای خود به اروپا شامل سفر به زوریخ در اواخر سال 2016 و سفر به پاریس کمی پیش از ارتکاب حملات را جهت تماس با این فرد انجام داده اند.
درصورت تایید این فرضیه، باید به این نتیجه رسید که داعش استراتژی خود را در اروپا تغییر داده است. قبلا به طور مستقیم حملات را اداره می کرد و اکنون افرادی را به شکل مخفیانه وارد اروپا کرده که وظیفه اصلی آن ها تعلیم عاملان حملات می باشد.
بنابراین گزارش ، در روز 26 مرداد یک شبکه 12 نفری تروریستی ، دست به ارتکاب دو حمله زد که در پی آن 15 نفر در خیابان رامبلا بارسلون و یک نفر در کامبریلس کشته و بیش از یکصد نفر نیز مجروح گردیدند.
شبک**اروپام *5*491**1392**انتشار: ابوالفضل بابایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.