ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45620
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
برنامه جهانی غذا: عربستان باید نیازهای انسانی مردم یمن را تامین کند

برنامه جهانی غذا: عربستان باید نیازهای انسانی مردم یمن را تامین کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری رویترز، دیوید بیزلی مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا افزود: عربستان خود باید اقدامات لازم برای درمان بیماری و همچنین رفع گرسنگی مردم یمن که به خاطر حمله نظامی که این کشور سرکردگی آن را علیه یمن به عهده دارد، انجام دهد.مدیر اجرایی برنامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری رویترز، دیوید بیزلی مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا افزود: عربستان خود باید اقدامات لازم برای درمان بیماری و همچنین رفع گرسنگی مردم یمن که به خاطر حمله نظامی که این کشور سرکردگی آن را علیه یمن به عهده دارد، انجام دهد.
مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا همچنین خواستار پایان حمله نظامی ائتلاف عربی علیه یمن شد.
دیوید بیزلی با اشاره به حملات ائتلاف عربی به یمن، این ائتلاف را متهم کرد که مانع ارسال و ارائه کمک های بشر دوستانه به مردم یمن می شود.
یونیسف در گزارشی اعلام کرده بود که در حالی که نزدیک به 550 هزار تن از مردم یمن به این بیماری مبتلا شده اند که مراکز درمانی این کشور امکانات و تجهیزات بسیار ناچیزی برای درمان بیماران در اختیار دارند.
پیش تر بسیاری از نهادهای مدافع حقوق بشر خواستار پایان جنگ علیه مردم یمن شده بودند.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد.
شبک**9365**3404**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: محسن اسماعیلی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.