ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45707
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۰۶
  • 296 بازدید
  • ارسال توسط :
اسدآباد؛میزبان یادواره شهدای قراویز استان همدان

اسدآباد؛میزبان یادواره شهدای قراویز استان همدان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال؛ با اشاره به اینکه در 11 شهریورماه سال 60 تعداد 62 شهید در عملیات منطقه قراویز به شهادت رسیدند، اظهار کرد: از این تعداد 13 شهید مربوط به شهرستان اسدآباد است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال؛ با اشاره به اینکه در 11 شهریورماه سال 60 تعداد 62 شهید در عملیات منطقه قراویز به شهادت رسیدند، اظهار کرد: از این تعداد 13 شهید مربوط به شهرستان اسدآباد است.

وی تصریح کرد: یادواره‌ای به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مناطق قراویز در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: این یادواره در روز پنجشنبه 5 عصر در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود که سخنران این برنامه یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به روحیه شهادت‌طلبی جوانان دیروزی در جبهه‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: اگر امروز برخی جوانان ما به‌عنوان مدافع حرم به سمت شهدا و رفتار و روحیات آتان قدم برداشته‌اند، تنها روحیه شهادت‌طلبی است که در آن‌ها وجود دارد.

مرادی با اشاره به برگزاری یادواره‌ای در طول سال، گفت: برگزاری یادواره در زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا یک کار به بزرگ است که البته برای رساندن مفاهیم ارزش‌ها به جوانان می‌تواند اثرگذار باشد.

یادآور می‌شویم که از 13 شهید قراویز شهیدان حاجی قربان جمور، علی‌محمد خزایی، محمدرضا صفری و علیرضا خزاعی از فرماندهان، شهیدان مهدی ترابیان، شیرحسن فرامرزی , علی‌اکبر گلزار افخم به‌عنوان پاسدار، محمدرضا عباس قهرمانی و علی‌اصغر محمودنیا در لباس معلمی، معصومعلی زهدی علیپور از جهادگران شهید، علیرضا راشدی بسیجی شهید، محمدرضا اسفندیاری و کتابعلی حیدری به‌عنوان دانش‌آموز در جبهه‌های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران حضور داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.