ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45794
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۰۳
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
تغییر ریاست ستاد کل نیروهای مسلح دولت مستعفی یمن

تغییر ریاست ستاد کل نیروهای مسلح دولت مستعفی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عبد ربه منصور هادی» رئیس‎جمهور مستعفی یمن روز گذشته (دوشنبه) دستور داد تا تعدادی از مسئولان نظامی و بلندپایه طرفدار دولت مستعفی یمن عزل و نصب شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عبد ربه منصور هادی» رئیس‎جمهور مستعفی یمن روز گذشته (دوشنبه) دستور داد تا تعدادی از مسئولان نظامی و بلندپایه طرفدار دولت مستعفی یمن عزل و نصب شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری روسیاالیوم، به دستور رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن، «طاهر علی عیضه العقیلی» به عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به جای محمد علی المقدشی انتخاب شد.

محمد علی المقدشی رئیس برکنار شده ستاد کل نیز به مشاور فرمانده عالی نیروهای مسلح و عضو ارشد دفتر فرماندهی عملیات مشترک در ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی انتخاب شد.

«علی عبدالله صالح» رئیس جمهور پیشین یمن شب گذشته در گفت‎و‎گو با شبکه یمن الیوم بر وحدت حزب کنگره مردمی یمن و جنبش انصارالله تاکید و اعلام کرد که عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن مشروعیت ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.