ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45816
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۲۲
  • 136 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری ششمین جشنواره استانی داستان کوتاه شهید شاهی

برگزاری ششمین جشنواره استانی داستان کوتاه شهید شاهی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ششمین جشنواره استانی داستان کوتاه شهید شاهی به همت انجمن ادبی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه دربخش‌های مختلف و با گستره‌ استانی با حضور نویسندگان و اساتید فرهنگ و ادب کشور برگزار می‌شود. علی ناصری دبیر ششمین […]

برگزاری ششمین جشنواره استانی داستان کوتاه شهید شاهیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ششمین جشنواره استانی داستان کوتاه شهید شاهی به همت انجمن ادبی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه دربخش‌های مختلف و با گستره‌ استانی با حضور نویسندگان و اساتید فرهنگ و ادب کشور برگزار می‌شود.

علی ناصری دبیر ششمین جشنواره داستان کوتاه شهید شاهی با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال همچون دوره‌های قبل این جشنواره در شهرستان میانه و در بخش داستان کوتاه 2 گروه سنی ١٥ الی ٢٠ سال و ٢٠ سال به بالا با گستره‌ی استانی برگزار می‌گردد.

وی همچنین گفت: بخش دانش‌آموزی این جشنواره مختص به دانش آموزان میانه‌ای بوده و در قالب خاطره نویسی خواهد بود.

ناصری در مورد تفاوت جشنواره‌ امسال با دوره‌های قبل افزود: امسال جایزه‌ کتاب سال از جشنواره حذف گردیده و تمرکز بیشتر برروی آثار استانی خواهد بود که البته جوایز این دوره نسبت به دوره‌های قبل از افزایش چشمگیری برخوردار است.

دبیر جشنواره یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس (Shahidshahi.ir) مراجعه و نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.