ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45820
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۲۳
  • 267 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش پیاده روی خانوادگی حرم تا حرم در اردستان برگزار می شود

همایش پیاده روی خانوادگی حرم تا حرم در اردستان برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمباحث؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده و همچنین هماهنگی های انجام شده همزمان با روز عید سعید غدیرخم همایش پیاده روی خانوادگی حرم تا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمباحث؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده و همچنین هماهنگی های انجام شده همزمان با روز عید سعید غدیرخم همایش پیاده روی خانوادگی حرم تا حرم در اردستان برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی طباطبایی در ادامه افزود: این همایش شنبه 18 شهریور ماه از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح از آستان مقدس امامزاده موسی(ع) آغاز می شود و شرکت کنندگان در این برنامه به سمت امامزاده اسماعیل(ع) به صورت پیاده حرکت می کنند.

وی گفت: در طول مسیر نیز برنامه های متعدد و ویژه نیز اجرا می شود و همچنین در پایان همایش نیز بین شرکت کنندگان هدایایی به قید قرعه توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام طباطبایی گفت: این همایش با همکاری و مشارکت ستاد غدیر اردستان و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.