ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45878
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۳۱
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
استفاده از سیستم فیلمبرداری جدید در تولید فیلم تلویزیونی شهید امینی

استفاده از سیستم فیلمبرداری جدید در تولید فیلم تلویزیونی شهید امینی

داود غفاری آذر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ویدیوهای فرمت 4k در عرض تصویر نزدیک به چهار هزار پیکسل دارد، افزود: سیمای آذربایجان غربی برای نخستین بار این نوع فیلمبرداری را در تولید یک فیلم به کار می گیرد تا به جذب مخاطبان به ویژه نسل […]

داود غفاری آذر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ویدیوهای فرمت 4k در عرض تصویر نزدیک به چهار هزار پیکسل دارد، افزود: سیمای آذربایجان غربی برای نخستین بار این نوع فیلمبرداری را در تولید یک فیلم به کار می گیرد تا به جذب مخاطبان به ویژه نسل جوان منجر شود.
وی اضافه کرد: کارگردانی این اثر نیز نزدیک به آثار سینمایی است تا با کمک سیستم فیلمبرداری مناسب آن بتوان به حضور در جشنواره فیلم فجر امیدوار بود.
وی با بیان اینکه این فیلم 38 لوکیشن فیلمبرداری و 120 سکانس دارد و مدت زمان آن 90 دقیقه است، ادامه داد: ضبط این تله فیلم 25 روز طول می کشد و 40 روز نیز برای صداگذاری، میکس، آهنگ سازی و جلوه های ویژه رایانه ای زمان نیاز است.
تهیه کننده تله فیلم شهید امینی گفت: تحقیق و نگارش این فیلم نزدیک به پنج ماه زمان برده است و هفته آخر مهر 1396 برای نمایش آماده می شود.
غفاری آذر بیان کرد: بابک انصاری، امیرمحمد زند و سوگل طهماسبی از بازیگران غیربومی و مرتضی نورپور، سامان حسن‌زاده، بابک لطفی، الهام حیدریان و هرمینه بارسنجی از بازیگران بومی این تله فیلم هستند.
وی با اشاره به استفاده از بازیگران غیربومی در این اثر گفت: استفاده از هنرمندان غیربومی در کنار بازیگران بومی به علت نگاه ملی به این فیلم است تا توجه ها به این فیلم تلویزیونی جلب و در آینده از شبکه های سراسری نیز پخش شود وگرنه بازیگران بومی توانایی کافی برای ایفای همه نقش های این تله فیلم را داشتند.
وی افزود: این تله فیلم با یک چهارم بودجه یک فیلم تلویزیونی تولید می شود و عوامل فیلم بیشتر بنا به علاقه خود به موضوع فیلم جلوی دوربین می روند.
وی ادامه داد: تمام ابعاد زندگی شهید امینی از قبیل مدیریت، فرماندهی و زندگی شخصی وی با پرهیز از برجسته سازی تنها یک بعد از زندگی وی در این اثر به نمایش درمی آید.
به گفته غفاری آذر، این تله فیلم با داستان یک عشق مربوط به راوی این فیلم که دوست شهید امینی است، شروع می شود؛ تعلیق فیلم بر روی این قسمت فیلمنامه است و پیگیری این داستان مخاطب را به صورت غیرمستقیم با شخصیت شهید امینی آشنا می کند.
وی در خصوص انتخاب اسم برای این تله فیلم نیز گفت: ‘چشم انداز’ اسم اولیه این فیلم تلویزیونی است و احتمالا به ‘تو می مانی’ یا به عنوان دیگر احتمالی نیز تغییر پیدا می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا داوود غفاری آذر پیش از این تهیه کنندگی سریال‌های ‘پسر بابابرقی’، ‘نقل‌ ونبات’، ‘باریشاخ’ و’دریا’ و همچنین تله‌فیلم های ‘باغ آینه’ و ‘آن سوی آرزوها’ را در کارنامه هنری خود دارد.
شهید مهدی امینی در سال 1332 در ارومیه به دنیا آمد و دوران دبستان و متوسطه را در ارومیه و تهران گذراند؛ وی پس از اتمام تحصیلات متوسطه در سال 1350 وارد دانشگاه علم و صنعت تهران شد و در سال 1356 در رشته مهندسی راه و ساختمان مراحل عالی تحصیل را به پایان رساند.
وی به عنوان سربازی جان برکف برای انجام هر مأموریتی در راه انقلاب پیشقدم بود و پیشاپیش همه در میدان نبرد با محاربان پای نهاد و منطقه عمومی دارلک، گوگ تپه و مهاباد را از لوث وجود ضدانقلاب پلید و حزب منحله دموکرات پاک کرد و سرانجام بعد از خدمات ارزنده در راه انقلاب در تاریخ 28 خرداد 1360 در این نبرد به همراه یاران باوفایش به فیض شهادت نائل شد.
7129/3072
** خبرنگار: توحید محمودپور ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.