ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 45957
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۵۸
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
امروز کشور نیازمند روحیه جهادی است/نمایش توان قدرت رزمی و تخصصی بسیج در بیمارستان های صحرایی

امروز کشور نیازمند روحیه جهادی است/نمایش توان قدرت رزمی و تخصصی بسیج در بیمارستان های صحرایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خمین نیوز سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی شهید مدافع حرم «علی‌اکبر عربی» در روستای چهارچشمه از توابع شهرستان خمین گفت: یکی ار اقدامات سپاه خدمت رسانی به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خمین نیوز سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی شهید مدافع حرم «علی‌اکبر عربی» در روستای چهارچشمه از توابع شهرستان خمین گفت: یکی ار اقدامات سپاه خدمت رسانی به مردم در زمینه‌ها است که برپایی چنین بیمارستان صحرایی با تجهیزات کامل از جمله این اقدامات است.

وی اظهار کرد: در بحث آبادانی نیز قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) وارد شده است تا بتواند، طی ۲ الی ۳ سال، بخشی از محرومیت این بخش را کاهش دهد.

کریمی روحیه جهادی را لازمه چنین کارهایی دانست و تصریح کرد: چیزی که در چنین اقداماتی مشاهده می‌شود، روحیه جهادی افرادی است که در این زمینه فعالیت می‌کنند و در آن از نفع مادی فاصله گرفته‌اند و تنها برای رضای خداوند و خدمت رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

امروز کشور نیازمند روحیه جهادی است

وی بیان کرد: امروز کشور نیازمند روحیه جهادی است تا بتوان در امور موفق شد که مسئولین کشور باید این موضوع را مدنظر داشته باشند تا بتوانند در همه زمینه‌ها اثربخش باشند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی:

نمایش توان قدرت رزمی و تخصصی بسیج در مدیریت بحران با ایجاد بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم

جباری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی نیز با اشاره به اهداف برپایی بیمارستان صحرایی در خمین گفت: این بیمارستان به منظور احیای روحیه بسیجی و جهادی در حوزه سلامت، نمایش توان قدرت رزمی و تخصصی بسیج در مدیریت بحران و همچنین کمک به محرومیت زدایی و ارتقاء سلامت مردم مناطق محروم برپا شده است.

وی ارائه خدمات درمانی و تخصصی به بسیجیان و مردم مناطق محروم، حفظ انسجام و ارزیابی میزان آمادگی تیم‌های پزشکی تخصصی، شناسایی بیماری‌های بومی مناطق محروم و همچنین برگزاری مانورهای تخصصی امداد و درمان را از دیگر اهداف برپایی این بیمارستا بیان کرد.

خدمت‌رسانی بیمارستان صحرایی شهید مدافع حرم «علی اکبر عربی» به ۵۰ روستا

جباری ادامه داد: این بیمارستان آماده خدمت‌رسانی به ۵۰ روستای اطراف این منطقه است که در مجموع ۲۵۰ نفر از متخصیصن، پزشکان و دیگر کارکنان ارائه خدمات را به عهده دارند.

وی افزود: در این بیمارستان قسمت‌های مختلف درمانی و تخصصی از جمله ارتوپدی، قلب، داخلی، زنان، اطفال، گوارش، مغز و اعصاب، نوزادان، عفونی، طب سنتی و دیگر بخش‌های مختلف وجود دارد.

فرماندار خمین:

فعالیت جهادی سپاه در مناطق محروم مثال زدنی است

سید مهدی ساداتی فرماندار خمین نیز در این مراسم گفت: این کار خوبی بود که در این ایام در این منطقه که از مناطق محروم شهرستان محسوب می‌شود انجام شده است.

وی افزود: حضور جهادی بسیج در مناطق محروم، در کارهای مختلف از جمله بهداشتی و عمرانی مثال زدنی است که می‌تواند به محرومیت زدایی چنین مناطقی کمکی بسیاری داشته باشد.

ساداتی ادامه داد: ادارات و دستگاه‌های دولتی نیز در هر زمان آماده هستند تا برای اجرای چنین اقداماتی همکاری کنند.

در پایان این برنامه از خانواده شهید مدافع حرم علی‌اکبر عربی، با اهدای لوح تقدیر شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.