ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 46018
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
جای تأسف است نجومی بگیران درخواست برگشت پول‌های حرام را دارند/ شهید حججی بسیاری از مخالفان مدافعان حرم را شرمنده کرد

جای تأسف است نجومی بگیران درخواست برگشت پول‌های حرام را دارند/ شهید حججی بسیاری از مخالفان مدافعان حرم را شرمنده کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز(سه شنبه) در نشست اخلاق و رسانه اظهار کرد: در کربلا با نهایت قساوت با امام حسین(ع) رفتار شد و شهادت شهید حججی نیز شباهت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز(سه شنبه) در نشست اخلاق و رسانه اظهار کرد: در کربلا با نهایت قساوت با امام حسین(ع) رفتار شد و شهادت شهید حججی نیز شباهت به قتل اصحاب کربلا داشت.

وی در ادامه افزود: شهید حججی رهرو راه کربلا بود و حتی در پایان عمرش از خدای متعال طلب توحید و رحمت کرد. 
امام جمعه تاکستان ادامه داد: این شهید بزرگوار در لحظات اسارتش کلمات رحمت الهی را بر زبان جاری ساخته بود و همین موضوع جلادانش را عصبانی کرد؛ این جوان ۲۵ ساله با شهادت خود در جهان موجی ایجاد و بسیاری از مخالفان نظام را شرمنده کرد. 

وی با بیان اینکه تاثیر ایثارگری امثال شهید حججی را در آینده انقلاب خواهیم دید، عنوان کرد: امروز بسیج جایگاه والایی در جهان پیدا کرده و پیروزی‌هایی ایجاد شده در عراق و کشورهای اسلامی به واسطه حضور بسبج مردمی است. 
اسلامی تصریح کرد: حضور نیروهای مستشاری ایران در کشورهای اسلامی زمینه ساز تقویت نیروی مقاومت شده است و آمریکا به دنبال از بین بردن نیروی بسیج بود؛ اما تا به امروز موفق به شکست جبهه مقاومت نشده است. 

وی ابراز کرد: نجات انقلاب در دستان نیروهای بسیجی است و روحیه بسیجی در همه اقشار مختلف زمینه ساز موفقیت انقلاب شده است، نیروی بسیجی باید مدافع جایگاه ولایت باشد. 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان با اشاره به درخواست اخیر نجومی بگیران عنوان کرد: نجومی بگیران دادخواست دادند که حقوق‌هایی که ما دریافت کرده بودیم و آنها را برگرداندیم به ما پس دهید، جای تأسف است نجومی بگیران درخواست برگشت پول‌های حرام را دارند. 
وی افزود: عده‌ای پول‌های آنچنانی و حرام و رانت را دریافت کردند و برخی در روزهای اول برگرداندند و امروز مدعی شده اند که پول‌های ما را پس دهید.

امام جمعه تاکستان گفت: اگر بسیج در حکومت و دستگاه قضا و تبلیغات وارد شود؛ قطعا بسیاری از فسادها از بین خواهد رفت باید قدردان این جایگاه بود.

وی با اشاره به فعالیت اصحاب رسانه ابراز کرد: تعبیر ما از خبرنگاری حفظ امانت است؛ یکی از تاکیدات اسلام امانت داری است نباید خبر را گزینشی نوشت. 
این مسئول تصریح کرد: هر خبری هم قابلیت بیان ندارد و مسایل خلاف امنیت که با آرامش جامعه در تضاد است نباید رسانه ای شود.
وی در پایان گفت: خبر امانتی است که باید درست و صحیح نقل شود؛ زمانی که بتوانید اعتماد و اطمینان مردم را جلب کنید به یکی از سرمایه‌های بزرگ خبری در استان تبدیل خواهید بود. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.