ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 46032
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
طنین پیام شهید حججی تمام جهان را در برگرفته است

طنین پیام شهید حججی تمام جهان را در برگرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله علی‌اسلامی در طرح ولایت بسیج رسانه استان که با حضور اصحاب رسانه در آستان مقدس امامزاده زبیده خاتون برگزار شد اظهار داشت: تمام سخنان آخر شهید محسن حججی در فیلم پخش شده در مورد توحید و رأفت و رحمت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله علی‌اسلامی در طرح ولایت بسیج رسانه استان که با حضور اصحاب رسانه در آستان مقدس امامزاده زبیده خاتون برگزار شد اظهار داشت: تمام سخنان آخر شهید محسن حججی در فیلم پخش شده در مورد توحید و رأفت و رحمت خدا بود.

وی تصریح کرد: این موج ایجاد شده از شهادت افتخارآمیز یک جوان تمام پای ماهواره‌نشینان را خجل کرد به‌ طوری که تاثیر این ایثارگری در آینده مشاهده می‌شود.

اسلامی عنوان کرد: بسیج یک واژه بسیار طنین‌انداز در ادبیات انقلاب اسلامی است که تا دل غرب و شرق هم رفته و ورود پیدا کرده است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود‌: اگر بسیج نبود، امروز نه عراق در مقابل مستکبران به نتیجه می‌رسید و نه سوریه‌ای که با ارتش وفادار به رئیس جمهورشان 6 سال جنگیدند.

اسلامی با اشاره به جمله آیت‌الله شاهرودی مبنی بر محیرالعقول بودن نیروهای بسیجی در دنیا گفت: بسیج فرمان اصلی را از "سیدنا القائد" دریافت می‌کند و محافظ دستاوردهای انقلاب است اما حتما لباس بسیج تنش نیست گاهی می‌تواند در قالب یک نماینده‌ مجلس یا یک قاضی باشد.

وی خاطرنشان‌ کرد: هر کجا که عده‌ای سودجو درصدد تسخیر جایگاه‌ها، صندلی‌ها و منافع مردم و بیت‌المال هستند و تصمیم بر تسخیر انقلاب دارند، حضور پیدا می‌کند و در مقابل آنها می‌ایستد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آنهایی که پول‌های نجومی و بیت‌المال را خورده و به اجبار پس داده بودند امروز مدعی بازپس‌گیری آن پول‌ها هستند که این مانند قضیه ساواکی‌هایی است که در دولت موقت درخواست عیدی از نظام جمهوری اسلامی داشتند.

امام‌جمعه شهرستان تاکستان عنوان کرد: اگر بسیج در دستگاه تبلیغات و قضا و دیگر موارد وارد شود، آنارشیست‌های حاکم را از بین می‌برد و درد مردم را درمان می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.