ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46052
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
  • 193 بازدید
  • ارسال توسط :
اولین زن بریتانیایی که به جنگ با داعش رفت

اولین زن بریتانیایی که به جنگ با داعش رفت

برترین ها: کیمبرلی تیلور از بلکبرندر شمال سوریه با داعش مبارزه می‌کند. در سنگری که او مبارزه می‌کند، دو انگیزه برای زنان برای مبارزه با داعش وجود دارد: اول برای ایجاد آینده بهتر با آزادی و حقوق بیشتر و دوم اینکه سربازان داعش معتقدند اگر توسط یک زن کشته شوند به بهشت نمی‌روند.   کیمبرلی توضیح می‌دهد: […]

برترین ها: کیمبرلی تیلور از بلکبرندر شمال سوریه با داعش مبارزه می‌کند. در سنگری که او مبارزه می‌کند، دو انگیزه برای زنان برای مبارزه با داعش وجود دارد: اول برای ایجاد آینده بهتر با آزادی و حقوق بیشتر و دوم اینکه سربازان داعش معتقدند اگر توسط یک زن کشته شوند به بهشت نمی‌روند.
 اولین زن بریتانیایی که به جنگ با داعش رفت  
کیمبرلی توضیح می‌دهد: «وقتی ما زنان در جبهه با داعش می‌جنگنیم، بله ما به طور فیزیکی با آن‌ها مبارزه می‌کنیم، اما با ذهنیت آن‌ها نیز می‌جنگیم که زنان نباید صدا داشته باشند، نباید درباره اینکه چگونه می‌خواهند زندگی کنند یا دیگران چگونه باید زندگی کنند، حتی فکر کنند، نباید درباره هیچ چیزی فکر کنند یا حتی حرف بزنند؛ بنابراین حضور ما زنان در خط مقدم، یک اقدام نمادین علیه تفکر داعش نیز هست.
به همین دلیل است که آن‌ها وحشیانه به ما حمله می‌کنند. آن‌ها هیچ چیز جز ظلم و ستم نمی‌خواهند. به همین دلیل است که قبول نمی‌کنند ما در جبهه جنگ مقابل آن‌ها بایستیم.»
  اولین زن بریتانیایی که به جنگ با داعش رفت

این زن ۲۷ ساله بریتانیایی نخستین زن بریتانیا است که به سوریه سفر کرد تا با داعش بجنگد. کیمبرلی در اصل قصد داشت تنها چند هفته از این منطقه بازدید کنند، اما بعد تصمیمش تغییر کرد. او توسط یک سازمان زنان دعوت شد تا درباره انقلاب زنان بنویسد. او با دوستانش رفت و قرار بود ۱۰ روز بمانند، اما آن‌ها برگشتند و او ماند و در این باره می‌گوید: «من فهمیدم این چیزی است که می‌توانم بخشی از آن باشم. چرا به خانه برگردم و کتاب هایی درباره سیاست و انقلاب بخوانم وقتی می‌توانم در آن زندگی کنم؟ هرکاری که شما اینجا انجام دهید اهمیت دارد و تفاوت ایجاد می‌کند. من فکر می‌کردم هرگز با جنگ موافق نیستم. چطور می‌توانید با چنین چیز بدی موافقت کنید؟ اما این جنگ فرق دارد، این جنگ برای حفاظت از فرهنگ، سرزمین و حق زندگی است.»
  اولین زن بریتانیایی که به جنگ با داعش رفت 
او قرار بود عضوی از تیم رسانه باشد، اما اکنون در خط مقدم جنگ می‌کند. زنان کرد و عرب نیز با او می‌جنگند. یکی از این زنان می‌گوید: «ایدئولوژی داعش این است که مردم را به بردگی بکشاند، ذهن کودکان را محدود کند و زنان را به بهانه اسلام اسیر کند. اما اسلام واقعی چنین نیست. آن‌ها کارهای زیادی به نام اسلام می‌کنند و هرکس موافق نباشد و آن‌ها را تایید نکند دستگیر می‌کنند و گردن می‌زنند.» یکی از سربازان عرب بعد از اینکه شاهد ازدواج اجباری دختران در سنین کم بود به این جنیش پیوست و می‌وگوید: «هدف ما آزادی و پس گرفتن حقوق زنان است. زنان باید قدرت و شجاعت کافی برای سخن گفتن و تصمیم گیری داشته باشند.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.