ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 46063
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

امت حزب الله ایران با حضور حداکثری به استقبال پیکر پاک شهید حججی می روند

حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه آشخانه، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، در وصف شهید حججی اظهار کرد: این شهید، انسانی شجاع، مجاهد، موحد و پاکباخته ای بود که در خانواده ای متدین و انقلابی پرورش یافته است.وی با بیان اینکه این شهید از نسل سومی های انقلاب بوده است، […]

حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه آشخانه، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، در وصف شهید حججی اظهار کرد: این شهید، انسانی شجاع، مجاهد، موحد و پاکباخته ای بود که در خانواده ای متدین و انقلابی پرورش یافته است.
وی با بیان اینکه این شهید از نسل سومی های انقلاب بوده است، ادامه داد: شهید حججی با نیروی اعتقادی قوی خود، در مقابل رذل ترین انسان ها به مقابله برخاست و حجتی برای نسل امروز شد.
وی اضافه کرد: در عصری که دشمنان با بمباران تبلیغاتی، می خواهند دین جوانان را یه یغما ببرند، جوانی مانند شهید حججی به دنیا ثابت می کند که در راه دین و اعتقادات خود جان فدا می کند اما خم به ابروی خود نمی آورد.
امام جمعه آشخانه تاکید کرد: شهید حججی به جوانان این مرز و بوم و به مردم دنیا ثابت کرد که می شود پاک زندگی کرد و سرافرازانه از مبانی اعتقادی دفاع کرد.
حجت الاسلام احمدزاده با بیان اینکه شهید حججی با اخلاص و معنویت توانست فضای کشور را معطر و نورانی کند، گفت: پیکر پاک این شهید نورانیت و معنویت را به کشور آورد و مردم حق شناس در تشییع جنازه، در خور شان نام وی شرکت کنند.
وی ادامه داد: برای آن هایی که مقدور است به مراسم تشییع پیکر پاک شهید حججی بروند و برای افرادی که راهشان دور است، با ابراز همدردی و برگزاری مراسم، همراهی کنند.
وی اظهار امیدواری کرد: خداوند متعال به همه جوانان انقلابی و متدین کشور این سعادت را بدهد که رهروی راه شهیدان امثال حججی باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.