ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 46064
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

برخی خواهان دریافت مجدد حقوق‌های نجومی بازگردانده شده به بیت‌المال هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جلسه اخلاق و رسانه که در دفتر امام‌زاده بی‌بی زبیده خاتون برگزار شد با اشاره به شهادت محسن حججی اظهار کرد: اگر این خون‌ها و ایثار و‌ از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جلسه اخلاق و رسانه که در دفتر امام‌زاده بی‌بی زبیده خاتون برگزار شد با اشاره به شهادت محسن حججی اظهار کرد: اگر این خون‌ها و ایثار و‌ از خودگذشتگی شهدا نبود، بسیاری از ارزش‌های انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده می‌شد.
وی افزود: شهادت شهید مدافع حرم ۲۵ ساله محسن حججی که به واقعه شهادت امام حسین(ع) و یارانش بسیار مشابه است، موجی را در کشور ایجاد کرد که اثر آن در آینده مشاهده خواهد شد.
آیت‌الله اسلامی بیان کرد: امروز بسیاری از کسانی که شناختی از انقلاب اسلامی ندارند و سن آنها به دوران اوایل انقلاب و امام راحل نمی‌رسد با دیدن صحنه‌های شهادت این شهید مدافع حرم خجل شده و‌ برای شناخت بیشتر راه آن شهید تلاش دارند.
وی با بیان اینکه در مقابل برخی افراد پول‌های نجومی از بیت‌المال را تحت عنوان حقوق، اما به‌صورت حرام، مخلوط و رانت خورده‌اند، گفت: امروز می‌خواهند پول‌هایی را که به صندوق بیت‌المال برگردانده‌اند باز پس گیرند.
آیت‌الله اسلامی ادامه داد: مَثل این‌ها همچون ساواکیانی است که پیش از انقلاب خون مردم را در شیشه کردند و پس‌ازاینکه انقلاب به پیروزی رسید درخواست حقوق، مزایا و عیدی داشتند.
وی بیان کرد: اگر بسیج در دولت، حکومت، دستگاه‌های قضا و تبلیغات وارد شود قطعاً با این حضور بسیاری از آنارشیسم‌ها ازبین می‌رود.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: تعبیر ما از خبرنگاری امانات است.
آیت‌الله اسلامی با اشاره به اینکه امانت‌داری یکی از علائم دینداری است گفت: روزی که جعفر طیار به حبشه حجرت کرد در پاسخ نجاشی که دین شما چه دارد گفت اسلام، دین حفظ امانت است.
وی بیان کرد: امانت‌داری اصل مهمی است که باید در تهیه و انتسار اخبار رعایت شود.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امروز طبق آمار به دست آمده مردم اسرائیل به حرف‌های سید حسن نصرالله بیشتر از مسئولان خود اعتماد دارند چراکه سید حسن دروغ‌گو نیست و حرفی را که می‌زند عملی می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.