ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46101
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
فرهنگ ۸ سال دفاع مقدس متعلق به تمام مردم است

فرهنگ ۸ سال دفاع مقدس متعلق به تمام مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، محمدابراهیم الهی‌تبار ظهر سه شنبه در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بااشاره به نقش استان همدان در دفاع مقدس، گفت: طی دوران ۸ سال جنگ تحمیلی ۸۰۰ مرتبه آسمان همدان توسط نیروهای متجاوز بعثی مورد حمله قرار گرفت و صدهاهزار شهید تقدیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، محمدابراهیم الهی‌تبار ظهر سه شنبه در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بااشاره به نقش استان همدان در دفاع مقدس، گفت: طی دوران ۸ سال جنگ تحمیلی ۸۰۰ مرتبه آسمان همدان توسط نیروهای متجاوز بعثی مورد حمله قرار گرفت و صدهاهزار شهید تقدیم نظام و انقلاب شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های ابتکاری در جبهه‌های جنگ توسط نیروهای همدان موجب ایجاد نشاط و سرزندگی در جبهه‌ها می شد، عنوان کرد: وجود نشاط و روحیه شهادت طلبی در جبهه‌های جنگ از ویژگی‌های دفاعی آن ایام بود.

الهی‌تبار به ساخت موزه دفاع مقدس در همدان اشاره کرد و گفت: این موزه به دست کسانی که در شرایط دشوار و سخت در جبهه‌ها حضور داشتند ساخته شده و یکی از منحصربه فردترین موزه های شاخص در کشور است.

نسبت به تجلیل و تکریم ایثارگران دفاع مقدس اقدام شود

وی با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به همه مردم است و هر کس هر چقدر در توان دارد باید در خصوص رونق و پاسداشت آن کار کند، گفت: ادارات و سازمان‌های استان باید  نسبت به تجلیل و تکریم ایثارگران دفاع مقدس اقدام کنند.

الهی تبار سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران را مورد تاکید قرارداد و گفت: ایران جزیره امن در دنیاست چراکه پشتبانی مردم از دولت، تقویت بنیه دفاعی کشور و در رأس همه این امور هدایت‌ها و حمایت های مقام معظم رهبری در این مسیر اصل است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز بابیان اینکه باید گفتمان دهه نخست انقلاب را در جامعه امروزی رونق داد و بازسازی کرد، گفت: بسیاری از ویژگی‌های شهدا هنوز ناشناخته مانده است.

مهدی ظفری با بیان اینکه دغدغه امروز جامعه کنونی گفتمان‌سازی است، گفت: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس در مسیر جریان‌سازی و گفتمان‌سازی پیش خواهد رفت.

تشکیل شورای هماهنگی دفاع مقدس در استان همدان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بااشاره به اینکه ۴۲ برنامه اجرایی در این هفته به صورت بومی‌سازی شده تدارک دیده شده، گفت: شورای هماهنگی دفاع مقدس در استان همدان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ۷ کمیته تخصصی در این شورا فعال است، افزود: کمیته بانوان این شورا از کمیته‌های موفقی است که کارهای ارزشمندی اجرا کرده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس امسال با ماه محرم نباید برنامه‌های این هفته را تحت شعاع قرار دهد، یادآور شد: با نزدیک شدن به سالگرد شهادت سردار شهید همدانی تندیس این شهید در باغ موزه دفاع مقدس رونمایی می شود.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز از فضاسازی تبلیغی، تدارک مراسم رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریورماه مصادف با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، تجمع هیئت های مذهبی شهر همدان در باغ موزه و برگزاری یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس خبر داد.

سیدرضا موسوی از اجرای برنامه‌های نمایشی در ایام محرم خبر داد و عنوان کرد: این نمایش‌ها به مدت ۸ شب در دهه نخست محرم با همکاری استانداری و فرمانداری اجرا می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.