ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 46119
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم همان سربازان امام خمینی (ره) درگهواره هستند

شهدای مدافع حرم همان سربازان امام خمینی (ره) درگهواره هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; حجت الاسلام و المسلمین حجت اسماعیلی رئیس شورای فرهنگ عمومی قرچک در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار داشت: خون شهید حججی به دشمن ثابت کرد که شهدای مدافع حرم همان سربازان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; حجت الاسلام و المسلمین حجت اسماعیلی رئیس شورای فرهنگ عمومی قرچک در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار داشت: خون شهید حججی به دشمن ثابت کرد که شهدای مدافع حرم همان سربازان امام خمینی (ره) درگهواره هستند و خروجی آن همین شهید حججی است که از جای جای خاک ایران اسلامی آماده دفاع ازآرمانهای انقلاب و حرم هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره شهدای مدافع حرم، گفت: شهید حججی با نگاه عارفانه اش که مرگ را به سخره گرفت حجت را برهمگان تمام کرد.

 اسماعیلی تاکید کرد: دشمن از رشادت جوانان ایرانی که باعرق به وطن و تعصب به حریم اهل بیت مرگ را به بازی می گیرند ترس دارند.

 وی افزود: دشمن هرچند خودش را به نفهمی بزند، می داند خروجی قیام فهمیده ها، اوج گیری رشادت حججی است که برای دفاع از حریم آل الله و آرمان های انقلاب سرو جان می دهند.

 رئیس شورای فرهنگ عموی قرچک تصریح کرد: آمریکا پرورش دهنده تروریست و ایجاد ناامنی در جهان است و عامل تروریسم وتهمت های غرب به جمهوری اسلامی ایران وشهدای مدافع حرم می باشد.

وی گفت: سپاه اسلام با دفاع از سوریه در فرامرزهای کشور ورشادت فرزندان این آب و خاک آرامش امروزی را به ملت داده اند واین همان نعمتی که همه دولت های مختلف آرزوی آن را دارند.

اسماعیلی با اشاره به وصیت نامه شهید حججی قبل از شهادتش که دنیا را تکان داد، بیان کرد: وصیت نامه شهید حججی این نکته را ثابت کرد که شهدا با فرشتگان در ارتباط هستند و زمانی که این شهید بزرگوار در حال نوشتن وصیت نامه بود حتما با فرشتگان در ارتباط بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اراده و شهامت این شهید بزرگوار در لحظه شهادت در تمام رسانه های داخلی و خارجی انعکاس عجیبی داشت و شهدا در نزد پروردگار متعال از چنان جایگاهی برخوردار هستند که از درک آدمی خارج است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.