ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46123
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن: انصارالله برای حل اختلافات با حزب کنگره آماده است

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن: انصارالله برای حل اختلافات با حزب کنگره آماده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سه شنبه شب ایرنا به نقل از شبکه خبری المسیره، محمد علی الحوثی خاطرنشان کرد که این اقدام گامی مثبت برای حل و فصل تمامی اختلاف های داخلی است.وی در حساب توئیتری خود خطاب به حزب کنگره گفت که ما حامی حل و فصل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سه شنبه شب ایرنا به نقل از شبکه خبری المسیره، محمد علی الحوثی خاطرنشان کرد که این اقدام گامی مثبت برای حل و فصل تمامی اختلاف های داخلی است.
وی در حساب توئیتری خود خطاب به حزب کنگره گفت که ما حامی حل و فصل اختلافات از طریق کمیته ای متشکل از حکما و عقلا هستیم و چنانچه شما با آن موافق باشید، ما نیز حاضرم و قبلا نیز آن را پیشهاد دادیم و این گامی مثبت و عملی است.
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن آمادگی کامل خود را برای هر گونه تلاش با هدف پایان دادن به اختلافات تاثیرگذار بر جبهه داخلی و هدایت کلیه تلاش ها و امکانات برای رویارویی با تجاوز خارجی اعلام کرد.
علی عبدالله صالح رئیس حزب کنگره مردمی روز دوشنبه در یک مصاحبه تلویزیونی خواستار حل و فصل کلیه اختلافات میان حزب کنگره و جنبش انصارلله به منظور گرفتن فرصت از افرادی شد که به گفته وی در کمین جبهه داخلی نشسته اند و ستون پنجم به شمار می روند.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار و زخمی شدن هزاران یمنی و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
شبد**1480**179
مترجم: غلامرضا رفیع** انتشار دهنده: هادی افتخاری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.