ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46172
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱:۲۲
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
18 مزدور سعودی در حمله نیروهای یمنی به مارب و تعز کشته و زخمی شدند

18 مزدور سعودی در حمله نیروهای یمنی به مارب و تعز کشته و زخمی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بامداد چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن شامگاه سه شنبه تجمع نیروهای متجاوز و مزدوران سعودی را در شهرستان ذباب در جنوب غرب استان تعز هدف قرارداد.یک منبع نظامی گفت که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بامداد چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن شامگاه سه شنبه تجمع نیروهای متجاوز و مزدوران سعودی را در شهرستان ذباب در جنوب غرب استان تعز هدف قرارداد.
یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی چند فروند موشک کاتیوشا و شماری گلوله توپ به تجمع متجاوزان و مزدوران سعودی در تپه السیمن شهرستان ذباب در تعز شلیک کردند که شماری زخمی بر جای گذاشت.
این مبنع خاطرنشان کرد که در حمله ارتش و کمیته های مردمی در جبهه های مارب و تعز در 24 ساعت گذشته، 18 نفر کشته و زخمی شدند.
شبکه خبری اسکای نیوز در این گزارش تعداد کشته شدگان و زخمی ها را به تفکیک ارائه نکرده است.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار و زخمی شدن هزاران یمنی و همچنین آواره شدن میلیون هان تن و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
شبد**1480**1379
مترجم: غلامرضا رفیع** انتشار دهنده: هادی افتخاری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.