ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46176
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱:۴۳
  • 545 بازدید
  • ارسال توسط :
کشتار مسلمان میانمار مقدمه انتقال داعش به این منطقه است

کشتار مسلمان میانمار مقدمه انتقال داعش به این منطقه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، تجمع علمای مسلمان سه شنبه در بیانیه ای که پس از نشست شورای مرکزی این تجمع صادر شد با بیان اینکه کشتار مسلمانان میانمار در میان «سکوت جهانی مشکوک» رخ می دهد، خواستار تشکیل «نیروی صلح اسلامی» با هدف حمایت از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، تجمع علمای مسلمان سه شنبه در بیانیه ای که پس از نشست شورای مرکزی این تجمع صادر شد با بیان اینکه کشتار مسلمانان میانمار در میان «سکوت جهانی مشکوک» رخ می دهد، خواستار تشکیل «نیروی صلح اسلامی» با هدف حمایت از «گفت و گو بین دولت میانمار و مسلمانان و حمایت از غیرنظامیان و ایجاد شرایط برای زندگی با کرامت برای شهروندان که ضامن آزادی و عدالت و برابری باشد» شد.
بر اساس گزارش های مختلف طی روزهای اخیر و در دور جدیدی از سرکوب مسلمانان روهینگیا، ارتش میانمار صدها نفر از مسلمانان را کشته است.
تعداد زیادی از مسلمانان نیز مجبور به ترک این کشور و پناه بردن به بنگلادش شده اند.
تجمع علمای مسلمان لبنان در بخش دیگر بیانیه اش اقداماتی را که با هدف توهین و تردید در پیروزی های مقاومت در مناطق شرقی لبنان انجام می شود محکوم و آن را با دستور آمریکا دانست.
این گروه همچنین تلاش برای اختلاف افکنی برای مقاومت و ارتش را محکوم و تاکید کرد که این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد چرا که امروز در راس کشور، رئیس جمهوری ملی و شریف و صادق یعنی «میشل عون» وجود دارد.
تجمع علمای مسلمان همچنین سخنان اخیر «ثامر السبهان» را که در آن حزب الله را به قتل و ترور متهم کرده بود، رد و تاکید کرد که این حزب جز تکفیری ها و صهیونیست ها را نکشته است.
این گروه همچنین با تبریک و درود به ارتش سوریه برای آزادی نهایی دیرالزور تاکید کرد که این دستاورد نشان می دهد که نبرد با تروریسم به آخر راه رسیده است.
ارتش سوریه روز سه شنبه اعلام کرد که توانسته است محاصره شهر دیرالزور در شرق این کشور را که از حدود سه سال پیش در کنترل نیروهای داعش است، بشکند و به سه کیلومتری شهر برسد.
تجمع علمای مسلمان تاکید کرد که گفت و گوی سیاسی راه حل مشکلات امت اسلامی است.
خاورم**2054
انتشاردهنده: محمد خواجوئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.