ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 46178
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱:۵۲
  • 348 بازدید
  • ارسال توسط :

توضیحات مهم کانال شهید حججی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن توضیحات کانال شهید حججی به این شرح است: "علت این همه تاخیر در اعلام زمان تشییع چیست؟ چرا پیکر ایران نیامده است ؟ پیکر چه شده است ؟ تشییع جنازه چه موقع می باشد؟  پاسخ: طبق تبادل صورت گرفته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن توضیحات کانال شهید حججی به این شرح است:

"علت این همه تاخیر در اعلام زمان تشییع چیست؟

چرا پیکر ایران نیامده است ؟

پیکر چه شده است ؟

تشییع جنازه چه موقع می باشد؟

 پاسخ:

طبق تبادل صورت گرفته حزب الله لبنان با داعش اسرا و پیکرهایی از طرف داعش تحویل شده است. این که پیکر تحویل شده آیا شهید حججی هست یا خیر نیاز به اطمینان دارد.

عرصه کاملا جنگی است و درگیری همچنان ادامه دارد؛ طبیعتاً موضوع هنوز از حالت اسرار جنگی خارج نشده است و بنابراین هنوز فرماندهان در حال فعالیت هستند. آنها شرایط داخلی کشور و چشم انتظاری مردم را می دانند ولی در جنگ نمی توان بر اساس احساسات تصمیم گیری کرد.

آنچه که توسط رسانه ها درباره تحویل و شناسایی پیکر شهید حججی اعلام شده مورد تأیید قطعی نیست و تأیید نهایی اصالت پیکر پس از آزمایشات جدید و  اعلام آن بر اساس شرایط جنگی میدان بر عهده فرمانده عالی میدان است.

ما نیز به تأسی از خانواده صبور شهید حججی به فرماندهان عالی رتبه مان اعتماد کامل داریم و در برابر هر تصمیمی که در این خصوص گرفته شود کاملا تمکین خواهیم کرد.

همینطور مثل همه امیدواریم پیکر تحویل شده، حججی عزیز ما باشد و هر چه سریعتر خبر بازگشت محسن عزیز را به همه ملت ایران برسانیم." 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.