ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46181
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲:۲۹
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
رایزنی رئیس جمهوری آمریکا با نخست وزیر استرالیا برای فشار بیشتر بر کره شمالی

رایزنی رئیس جمهوری آمریکا با نخست وزیر استرالیا برای فشار بیشتر بر کره شمالی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، تارنمای شبکه ‘ای.بی.سی’، اعلام کرد این گفت وگوی تلفنی نیم ساعته ترامپ و ترنبول در ادامه مذاکره رئیس جمهوری آمریکا با متحدان خود در خصوص موضوع کره شمالی صورت گرفت.کره شمالی هفته جاری ششمین آزمایش هسته ای خود را در ادامه یک رشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، تارنمای شبکه ‘ای.بی.سی’، اعلام کرد این گفت وگوی تلفنی نیم ساعته ترامپ و ترنبول در ادامه مذاکره رئیس جمهوری آمریکا با متحدان خود در خصوص موضوع کره شمالی صورت گرفت.
کره شمالی هفته جاری ششمین آزمایش هسته ای خود را در ادامه یک رشته اقدامات تحریک آمیز انجام داد و سران آمریکا و استرالیا در این مذاکره توافق کردند که این اقدامات تهدیدی برای امنیت جهانی است.
موشک های بالستیک کره شمالی توان هدف قرار دادن بخشی از خاک استرالیا را دارند.
رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر استرالیا توافق کردند جامعه بین المللی باید حداکثر فشار دیپلماتیک و اقتصادی را بر کره شمالی اعمال کند و چین بیشترین نفوذ را در این کشور دارد.
در تازه ترین تحولات، کره شمالی بامداد روز یکشنبه از ساخت یک بمب هیدروژنی با قدرت تخریب بسیار بالا خبر داد و با انتشار تصاویری رهبر این کشور را حین بازدید از بمب نشان داد و پس از آن هم رسانه ها از آزمایش یک بمب هیدروژنی خبر دادند.
کره شمالی در هفته های اخیر نیز چند موشک آزمایش کرد که سه فروند از موشک های پرتاب شده از فراز ژاپن عبور و در آب های پیرامون این کشور فرود آمدند.
رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر استرالیا همچنین وضعیت امنیتی فیلیپین را مورد بحث قرار دادند و موافقت کردند که داعش نباید در جنوب شرق آسیا پایگاه ایجاد کند.
‘مالکوم ترنبول’ نخست وزیر استرالیا اصرار دارد این احتمال را که گروه داعش در حال ایجاد پایگاه هایی در جنوب شرقی آسیا است، نباید نادیده گرفت.
گروه تروریستی مائوته مرتبط با داعش که از دوم خرداد بخشی از شهر مراوی در فیلیپین را اشغال کرده تلاش دارد در این شهر خلافت به اصطلاح اسلامی ایجاد کند و آن را مرکز پایگاه خود در جنوب شرق آسیا قرار دهد.
آساق**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.