ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46306
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۵۳
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
به اسارت گرفتن مزدوران سعودی توسط رزمندگان انصارالله+ تصاویر

به اسارت گرفتن مزدوران سعودی توسط رزمندگان انصارالله+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت انصارالله یمن با کمک نیروهای ارتش، نیمه‌شب گذشته عملیات ویژه‌ای را علیه مزدوران وابسته به رژیم سعودی انجام دادند. رسانه «اعلام الحربی» وابسته به جریان مقاومت اعلام کرد: گروهی از نیروهای ارتش یمن و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت انصارالله یمن با کمک نیروهای ارتش، نیمه‌شب گذشته عملیات ویژه‌ای را علیه مزدوران وابسته به رژیم سعودی انجام دادند.

رسانه «اعلام الحربی» وابسته به جریان مقاومت اعلام کرد: گروهی از نیروهای ارتش یمن و انصارالله به منظور تضعیف روحیه مزدوران وابسته به رژیم سعودی و پاک‌سازی مناطق، عملیات ویژه‌ای را به صورت شبانه علیه مواضع دشمن در استان «جوف» انجام دادند.

نیروهای یمنی با رصد دقیق منطقه توانستند بدون آنکه مزدوران متوجه شوند، وارد منطقه شده و حمله غافلگیرکننده‌ای را علیه مزدوران سعودی در منطقه «الخنجر» واقع در استان جوف انجام دهند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نیروهای یمنی موفق شدند با حمله ناگهانی خود، مزدوران را غافلگیر کنند و در ابتدای عملیات ده‌ها تن از آن‌ها را به هلاکت برسانند و بخش وسیعی از منطقه را تحت کنترل خود در بیاورند.

منابع میدانی اعلام کردند: نیروهای انصارالله در این عملیات توانستند علاوه بر غنیمت گرفتن مقادیر زیادی سلاح و خودروی نظامی، تعدادی از مزدوران سعودی را نیز به اسارت بگیرند.

استان جوف در شمال یمن قرار دارد و هم‌مرز با کشور عربستان سعودی است که نیروهای انصارالله بخش‌های غربی این استان را تحت کنترل دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.