ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46316
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۰۴
  • 350 بازدید
  • ارسال توسط :
عضو شورای سیاسی یمن از پایان اختلافات داخلی یمن خبر داد

عضو شورای سیاسی یمن از پایان اختلافات داخلی یمن خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی یمن اعلام کرد، اختلافاتی که میان جنبش «انصارالله» و حزب «المؤتمر الشعبی العام» بود، تا حد زیادی مهار شد.  البخیتی به خبرگزاری «اسپوتیک» روسیه گفت، توافق‌هایی میان انصارالله و حزب المؤتمر شکل گرفته و برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی یمن اعلام کرد، اختلافاتی که میان جنبش «انصارالله» و حزب «المؤتمر الشعبی العام» بود، تا حد زیادی مهار شد. 

البخیتی به خبرگزاری «اسپوتیک» روسیه گفت، توافق‌هایی میان انصارالله و حزب المؤتمر شکل گرفته و برای حل اختلافات کافی است و این دو به میانجیگری دیگران نیاز ندارند.

به گفته این عضو جنبش انصارالله، آنانکه در خارج از یمن به اختلافات داخلی در این کشور دل بسته‌اند، باخته‌اند و «هر قدر اختلاف باشد، بر جبهه داخلی تأثیر چندانی نمی‌گذارد». 

البخیتی درباره انتشار شایعاتی مبنی بر تلاش «علی عبدالله صالح» رئیس حزب المؤتمر و رئیس جمهور پیشین یمن برای کودتا، گفت که این مسئله از داخل حزب با آن مقابله می‌شود و [اگر دنبال چنین چیزی باشد] خودش محبوبیتش را از دست می‌دهد. ما نیت خوانی نمی‌کنیم و بر اساس سخنان ظاهری او عمل خواهیم کرد اما این به این معنا نیست که اطمینان کامل داشته باشیم که کودتایی از طرف او شکل نخواهد گرفت. 

البخیتی با اشاره به درخواست صالح برای گفت‌وگو با عربستان، اعلام کرد که با دعوت به گفت‌وگو مشکلی ندارد اما کسی نمی‌تواند انصارالله را از صحنه حذف کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.