ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46364
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۴۲
  • 460 بازدید
  • ارسال توسط :
15 فرصت شغلی با افتتاح بیمارستان 185 تختخوابی نهاوند

15 فرصت شغلی با افتتاح بیمارستان 185 تختخوابی نهاوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دارابی، مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: بیمارستان 185 تختخوابی شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند در چهار طبقه و با مساحت زمین 63 هزار متر مربع و زیربنای 13 هزار مترمربع و دارای پد بالگرد […]

15 فرصت شغلی با افتتاح بیمارستان 185 تختخوابی نهاوندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دارابی، مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: بیمارستان 185 تختخوابی شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند در چهار طبقه و با مساحت زمین 63 هزار متر مربع و زیربنای 13 هزار مترمربع و دارای پد بالگرد استاندارد ساخته شده است.

وی افزود: این بیمارستان دارای چهار اتاق عمل، اتاق زایمان L.D.R، تخت بستری جراحی مردان 24 تخت، 24 تخت بستری داخلی مردان، 24 تخت بستری جراحی زنان، 24 تخت بستری داخلی زنان، 10 تخت بستری زایمان، 18 تخت بستری کودکان، 6 تخت بستری ویژه (iuc)، 6 تخت بستری ویژه (ccu)، پنج تخت بستری ویژه (N.I.C.U)، 23 تخت بستری موقت اورژانس و 10 تخت گهواره نوزاد سالم به مبلغ 600 میلیارد ریال احداث و تجهیز شد.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: مجوز ساخت و دستگاه MRI این بیمارستان گرفته شده که در این خصوص نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تلاش زیادی کرده و در حال حاضر عملیات ساخت این مرکز شروع شده است.

وی افزود: با توجه به بیانات وزیر بهداشت درباره افزایش تخت‌های بیمارستانی در دولت تدبیر و امید یک‌هزار و 700 تخت بیمارستانی ساخته شده که سهم نهاوند در این احداث‌ها، ساخت بیمارستان 185 تختخوابی بوده که تحویل مردم شد.

 مومنعلی دارابی با بیان اینکه با افتتاح بیمارستان 185 تختخوابی نهاوند 15 فرصت جدید شغلی در این شهرستان ایجاد می‌شود، گفت: این بیمارستان مجهز به هفت اتاق عمل و بخش‌های تخصصی داخلی و جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، پشتیبانی، مراقبت ویژه، اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه است.

وی گفت: متولی احداث بیمارستان 185  تختخوابی شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند وزارت راه و شهرسازی که با اعتبار 400 میلیاردریال ساخته شده و متولی تجهیز آن وزارت بهداشت بوده و بخشی از تجهیزات درمانی این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان بالغ بر200 میلیارد ریال خریداری شده است.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در پایان گفت: با انتقال تمام تجهیزات و نیروی درمانی بیمارستان شهید حیدری نهاوند به بیمارستان جدیدالاحداث، این بیمارستان با عنوان «بیمارستان 185 تختخوابی شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند» فعالیت درمانی خود را همراه با جذب نیروی انسانی آغاز خواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.