ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46388
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۵۴
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :
تسلط کامل کردهای سوریه بر بخش قدیمی «رقه»

تسلط کامل کردهای سوریه بر بخش قدیمی «رقه»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای دموکراتیک سوریه که بیشتر عناصر آن کُرد هستند امروز چهارشنبه موفق شدند کنترل بیمارستان صحرایی واقع در محله «المنصور» شهر رقه را به دست گیرند. روزنامه الوطن سوریه گزارش داد که نیروهای دموکراتیک همچنین توانستند محله «البوسرایا» واقع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای دموکراتیک سوریه که بیشتر عناصر آن کُرد هستند امروز چهارشنبه موفق شدند کنترل بیمارستان صحرایی واقع در محله «المنصور» شهر رقه را به دست گیرند.

روزنامه الوطن سوریه گزارش داد که نیروهای دموکراتیک همچنین توانستند محله «البوسرایا» واقع در بخش قدیمی رقه را از تروریستهای داعش پس بگیرند.

هم اکنون نیز درگیریها به شدت در محله های «الامین و الثکنه» واقع در مرکز رقه میان کُردها و عناصر داعش در جریان است.
نیروهای دموکراتیک چهار محور عملیاتی را در شهر رقه علیه داعش ایجاد کرده اند و در تلاش هستند که پس از سیطره کامل بر محله های قدیمی رقه، در عمق این شهر نفوذ کنند.

داعش تا کنون به این اخبار هیچ واکنشی نشان نداده است، ولی خبرگزاری اعماق وابسته به این گروه تروریستی دوشنبه خبر داد که 1200 خمپاره آمریکایی طی چهار روز گذشته به سمت مناطق مسکونی رقه شلیک شده است.
تا کنون نیروهای کُرد 14 محله را در شهر رقه آزاد کردند که 65% از مساحت کل این شهر محسوب میشود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.