ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46449
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
بیماران صعب العلاج گلستانی به حرم رضوی مشرف شدند

بیماران صعب العلاج گلستانی به حرم رضوی مشرف شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، مصطفی خاکسار قهرودی اظهار کرد: به همت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان و در ایام ماه ذیحجه الحرام، 90 زائر بیمار سرطانی و صعب‌العلاج این استان به اتفاق یک همراه به پابوسی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، مصطفی خاکسار قهرودی اظهار کرد: به همت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان و در ایام ماه ذیحجه الحرام، 90 زائر بیمار سرطانی و صعب‌العلاج این استان به اتفاق یک همراه به پابوسی حرم مطهر علی بن موسی الرضا علیه‌السلام مشرف شدند.

وی با بیان اینکه این بیماران به مدت 3 روز در مشهد مقدس مستقر هستند، افزود: این زائران از ویژه برنامه‌هایی حرم مطهر رضوی همچون زیارت امین‌الله، سخنرانی، مداحی و… پایگاه‌های فرهنگی آداب زیارت بهره‌مند شدند. همچنین این زائران در مدت اقامت خود در مشهد یک وعده میهمان مهمانسرای حضرت رضا علیه‌السلام خواهند بود.

خاکسار قهرودی با اشاره به اینکه زیارت تاثیر شگرفی در روحیه انسان‌ها دارد، بیان کرد: ظرفیت‌های معنوی بارگاه منور امام رئوف علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام نقش مهمی در بهبود وضعیت این بیماران خواهد داشت. از این رو ما تلاش می‌کنیم تا شرایط زیارت آستان را برای این زائران بیش از گذشته فراهم کنیم.

وی به حضور 90 نفر زائر اهل تسنن استان گلستان به حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: این زائران از شهرستان‌های کلاله و آق قلا و بندر ترکمن در قالب 2 کاروان به حرم مطهر رضوی مشرف شدند. این زائران در مدت اقامت خود در مشهد در زائرشهر رضوی مستقر هستند.

خاکسار با اشاره به اینکه کلیه اسکان و تغذیه این گروه با معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی است، افزود: این زائران در مدت اقامت 3 روزه خود در مشهدالرضا علیه‌السلام یک وعده میهمان خوان با برکت حضرت خواهند بود.

 انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.