ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46475
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
3 شهید و 6 زخمی در پی حملات عربستان به منطقه‌ای مسکونی در یمن

3 شهید و 6 زخمی در پی حملات عربستان به منطقه‌ای مسکونی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های یمنی، در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یک منزل مسکونی در بخش حیران در استان حجه، 3 شهروند یمنی به شهادت رسیده و 5 نفر نیز زخمی شدند. در مقابل، ارتش و کمیته‌های مردمی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های یمنی، در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یک منزل مسکونی در بخش حیران در استان حجه، 3 شهروند یمنی به شهادت رسیده و 5 نفر نیز زخمی شدند.

در مقابل، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات تلافی‌جویانه خود، پادگان الإسناد در منطقه نجران عربستان را هدف قرار دادند.

یک منبع محلی در حضرموت به المیادین گفت که یک مسئول امنیتی و یک افسر یمنی که ملیت اماراتی داشت، به ضرب گلوله دو فرد ناشناس در غرب استان حضرموت در جنوب شرق یمن کشته شدند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، یک خودروی نظامی مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور را در منطقه خام در بخش المُتون در استان الجوف هدف قرار دادند که در پی آن شماری از مزدوران کشته و یا زخمی شدند.

همزمان با این تحول، مزدوران منصور هادی دو منطقه وقز و سَداح در بخش المصلوب در شمال استان الجوف را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند. در مقابل نیروهای یمنی نیز مواضع و مراکز تجمع مزدوران را در الدار البیضا در بخش المصلوب هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت که تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، 6 تن از مزدوران رئیس‌جمهور فراری این کشور را در مناطق مختلفی از بخش صِراوح در مارب به هلاکت رساندند.

این منبع گفت که در پی حملات توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران در تلّة المطار در بخش صِراوح در مارب، دو خودروی نظامی آن‌ها منهدم شد.

درگیری‌ها بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی و مزدوران منصور هادی در شمال شرق بخش نِهم در شرق صنعا همچنان ادامه دارد.

یک منبع نظامی گفت که یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران در کوه دوه و رشته کوه‌های یام در بخش نِهم را گلوله‌باران کرد.

یک منبع نظامی دیگر نیز از کشته شدن 4 تن از مزدوران منصور هادی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در دو منطق بِیر پاشا و وادی صاله خبر داد.

این در حالی است که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی، 17 بار منطقه یَختل در بخش المخا در غرب استان تعز را بمباران کردند.

در مقابل نیروهای یمنی نیز مراکز تجمع مزدوران منصور هادی در تپه السیمن در بخش ذوباب در جنوب غرب تعز را هدف قرار دادند.

نیروهای یمنی همچنین مراکز تجمع مزدوران رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور در منطقه الثبوانی در بخش مَوزع تعز را هدف قرار دادند که در پی این حملات، 3 خودروی نظامی مزدوران منهدم شد.

یک منبع نظامی از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران منصور هادی در منطقه الصفراء در بخش عسیلان در شبوه واقع در شرق یمن خبر داد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی هفته‌های اخیر پایگاه‌ها و مواضع نظامیان سعودی در مناطق مرزی عربستان در جیزان و نجران را هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی سنگین خود قرار داده‌اند که در پی این حملات شماری از نظامیان سعودی کشته و یا زخمی شد‌ه‌اند.

در مقابل جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

رژیم سعودی در قالب ائتلاف خود از سه سال پیش جنگی همه‌جانبه علیه یمن را به راه انداخت که تاکنون به کشته شدن بیش از هشت هزار نفر و زخمی شدن هزاران یمنی دیگر، انهدام ساختار زیربنایی این کشور، آوارگی میلیونها نفر و شیوع بیماری‌های واگیردار و قحطی در این کشور منجر شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.