ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید » شهید حججی
  • شناسه : 46493
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
شوق هنرمندان گرافیست برای حضور در نمایشگاه شهید حججی

شوق هنرمندان گرافیست برای حضور در نمایشگاه شهید حججی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پانزدهمین روز از شهریور ماه 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در زمینه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به برپایی نمایشگاه پوستر شهید حججی در حوزه هنری اشاره کرد. گفت‌وگو با حمیدرضا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پانزدهمین روز از شهریور ماه 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در زمینه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به برپایی نمایشگاه پوستر شهید حججی در حوزه هنری اشاره کرد.

گفت‌وگو با حمیدرضا پگاه و جویا شدن از آخرین فعالیت‌های وی از جمله بازی در سریال گیله وا از دیگر اخبار مهم در بخش سینما، تئاتر و تلویزیون بود.

بازسازی نسخه دیگری از انیمیشن جذاب سرود کریسمس این بار در نمونه انسانی و فیلم سینمایی یکی از پرمخاطب‌ترین خبرهای سینمای هالیوود طی روز جاری بود.

مترو تهران میزبان نمایشگاه پوستر شهید حججی خواهد بود/ کتاب جدید چهره سال هنر انقلاب به زودی منتشر می‌شود

مسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست مطرح کشور و چهره سال هنر انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص برگزاری نمایشگاه شهید محسن حججی در حوزه هنری گفت: این نمایشگاه با نام “شهید محسن حججی” از دیروز در حوزه هنری افتتاح گردیده و آثار بسیار فاخری در قالب 45 پوستر با مضمون این شهید بزرگوار طی روزهای آتی به نمایش در خواهد آمد.

وی درباره تغییر در زمان برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: ما منتظر بودیم که در مراسم تشییع پیکر شهید حججی پوسترها را در تیراژ بالا منتشر کرده و در اختیار مردم قرار دهیم اما به دلیل تعویق در این مراسم این نمایشگاه کمی با تغییر در زمان و به این صورت برگزار شد.

چهره سال هنر انقلاب اسلامی در سال 96 در همین راستا ادامه داد: طی روزهای آینده این آثار به تمام مراکز استان‌ها ارائه شده تا همزمان با این نمایشگاه شاهد نمایشگاه‌های استانی هم باشیم. البته با مترو تهران هم صحبت‌هایی شده و به احتمال فراوان این نمایشگاه در مترو نیز گشایش خواهد یافت.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.