ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46643
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
  • 151 بازدید
  • ارسال توسط :
پشت پرده عکسی که جهان را تکان داد +فیلم

پشت پرده عکسی که جهان را تکان داد +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالکریم زارعی اخیرا عکسی از یک دختربچه یمنی منتشر کرد که بیانگر جنایات متجاوزان سعودی علیه ملت یمن است. زارعی در گفت وگو با شبکه العالم تصریح کرد: به دیدار این دختر بچه یمنی رفتم و تلاش کردم که با […]

پشت پرده عکسی جهان راتکان داد +فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالکریم زارعی اخیرا عکسی از یک دختربچه یمنی منتشر کرد که بیانگر جنایات متجاوزان سعودی علیه ملت یمن است.

زارعی در گفت وگو با شبکه العالم تصریح کرد: به دیدار این دختر بچه یمنی رفتم و تلاش کردم که با هدیه یک اسباب بازی به او، دلش را شاد کرده و گوشه ای از درد و رنج او را کم کنم. وقتی با انگشتانش تلاش کرد که چشم متورم خود را باز کند تا هدیه اش را ببنید؛ از این صحنه به شدت متاثر شدم و از آن عکس گرفتم تا این لحظه جاودانه شود.

این عکاس به ابراز همبستگی و همدردی گسترده جهانی با بثینه اشاره کرد؛ به گونه ای که بسیاری از مشاهیر جهان این عکس را منتشر کردند و فعالان در شبکه اجتماعی توییتر نیز هشتکی با عنوان #بثينة_عين_الانسانية ایجاد کردند که مورد توجه جهانی بخصوص از سوی حجاج بیت الله الحرام قرار گرفت و آنها در همبستگی با این دختر بچه هزاران عکس را درحالی که با انگشتان خود چشمایشان را باز می کردند، منتشر کردند.

منبع:العالم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.