ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46667
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
سران سعودی پنبه در گوش کرده تا صدای حق را نشوند

سران سعودی پنبه در گوش کرده تا صدای حق را نشوند

آیت‌الله سید هاشم بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به کشتار مسلمانان میانمار اظهار داشت: باوجوداینکه پیامبر اکرم (ص) اصل را بر وحدت و یکپارچگی گذاشتند، اما دنیای اسلام امروز دچار یک پراکندگی بدون هدف است. وی با تأکید بر اینکه سخن پیامبر اسلام (ص) در رابطه با وحدت نادیده گرفته‌شده […]

آیت‌الله سید هاشم بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به کشتار مسلمانان میانمار اظهار داشت: باوجوداینکه پیامبر اکرم (ص) اصل را بر وحدت و یکپارچگی گذاشتند، اما دنیای اسلام امروز دچار یک پراکندگی بدون هدف است.

وی با تأکید بر اینکه سخن پیامبر اسلام (ص) در رابطه با وحدت نادیده گرفته‌شده است، افزود: مسلمانان باید در رابطه با شرک و کفر بیگانه باشند، اما متأسفانه می‌بینیم که چنین نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: خادمین حرمین، درواقع آن‌هایی که این دستورات را در آنجا نازل کرده‌اند، متأسفانه پنبه را در گوش خود گذاشته و به دفاع از رژیم صهیونیست بر خواسته‌اند تا صدای حق را نشنوند، سران دولت سعودی پول ملت خود را به جیب صهیونیست‌ها می‌ریزند تا ملت مظلوم میانمار دسته‌دسته در آتش بسوزند.

وی بابیان اینکه امروز مصیبت عظیمی در دنیای اسلام به وجود آمده است، تصریح کرد: امروز در شرایطی که می‌توان همه جای دنیا را با فضای مجازی و رسانه‌ها دید، آیا افرادی که در مقابل این مصیبت سکوت کرده‌اند این واقعه را نمی‌بینند که چگونه ملتی را به جرم مسلمان شدن  در آتش کینه دوزی‌ها می‌سوزانند.

بطحایی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه دشمنان اسلام می‌بینند جبهه مقاومت به تشکلی از ایران، لبنان و سوریه تشکیل‌شده و شر داعش را از مناطق ریشه‌کن می‌کنند دست به این جنایات می‌زنند.

وی موفقیت اسلام را مدنظر قرار داد و بیان کرد: ننگ این کارها بری آن‌هایی می‌ماند که ادعای سنت پیامبر (ص) را می‌کنند،آیا سنت پیامبر این‌چنین اقتضا می‌کند، حال اگر فضای مجازی و رسانه‌ها نبود گناهی بر گردن آنان نباید متصور بود، اما رفتار امروز آن‌ها مانند این بوده که در گناه آنان شریک هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: چرا برخی بیان می‌کنند که در ایران حقوق بشر پایمال‌شده، آیا در میانمار حقوق بشر پایمال نمی‌شود، بنابراین دنیا دچار وحشی‌گری شده و تنها کسی که جلو آنان ایستاده و دنیا چشم به آن بسته است ایران و حزب‌الله است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.