ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46669
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله موشکی نیروهای یمنی به محل تجمع مزدوران سعودی

حمله موشکی نیروهای یمنی به محل تجمع مزدوران سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یگان موشکی ارتش یمن و جنبش انصارالله مواضع نظامیان سعودی را در نجران واقع در جنوب عربستان هدف قرار دادند. بر این اساس، ارتش یمن و انصارالله چهارشنبه شب محل تجمع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یگان موشکی ارتش یمن و جنبش انصارالله مواضع نظامیان سعودی را در نجران واقع در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

بر این اساس، ارتش یمن و انصارالله چهارشنبه شب محل تجمع نظامیان سعودی در استان نجران هدف حملات موشکی خود قرار داد. یک منبع نظامی یمن به خبرگزاری رسمی یمن “سبا” گفت یگان موشکی ارتش یمن چندین فروند موشک کاتیوشا را به سمت محل تجمع نظامیان سعودی در پایگاه عاکفه شلیک کرد.

نیروهای یمنی روز چهارشنبه نیز با تعداد از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی در استان مأرب درگیر شدند و اقدام به تبادل آتش کردند. منابع محلی یمن می‌گویند در این تبادل آتش، 10 نفر از عناصر مزدور در مناطق مختلف منطقه صراوح استان مارب کشته شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.