ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 46700
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۱۸
  • 159 بازدید
  • ارسال توسط :
ورزشکاران بوشهری مقابل هرگونه بی احترامی به خون شهداء می ایستند/ جای قصه شهادت شهید حججی در کتب درسی است

ورزشکاران بوشهری مقابل هرگونه بی احترامی به خون شهداء می ایستند/ جای قصه شهادت شهید حججی در کتب درسی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ روز گذشته در کنار منزل شهید محسن حججی نماینده جمعی از ورزشکاران به نشان احترام و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیام تبریک شهادت شهید محسن حججی را به خانواده شهید اعلام کردند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ روز گذشته در کنار منزل شهید محسن حججی نماینده جمعی از ورزشکاران به نشان احترام و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیام تبریک شهادت شهید محسن حججی را به خانواده شهید اعلام کردند.

سرپرست مدرسه نونهال فوتبال پرسپولیس بوشهر با حضور در منزل شهید حججی پیام ورزشکاران بوشهری را رساند و به خانواده این شهید والا مقام ادای احترام کرد.

مجید فخری مقدم سرپرست مدرسه نونهال فوتبال پرسپولیس بوشهر در جمع خانواده شهید حججی، گفت: صحنه های شهادت محسن حججی تاثیری در سطح ملی داشت و ورزشکاران بوشهر نیز با افتخار به نام این شهید در مسابقات وارد میدان می شوند.

سرپرست مدرسه نونهال فوتبال پرسپولیس بوشهر اظهار کرد: یاد و خاطره شهید حججی و درسی که به همه ما داده است تا ابد در تاریخ جهان اسلام خواهد ماند و نخواهیم گذاشت کسی با آبروی خون شهداء خدشه ای وارد کند و ورزشکاران بوشهری مقابل هرگونه بی احترامی به خون شهداء در داخل و خارج از کشور می ایستند.

فخری مقدم افزود: مردم بوشهر که به ولایتمداری معروف هستند و از میان همین مردم ورزشکاران بسیار زیادی داریم در همان لحظات اولیه با برگزاری برنامه هایی در شان شهید حججی در سطح استان ارادت خود به شهداء را نشان دادند.

وی ابراز کرد: من به نمایندگی از بیش از 100 ورزشکار در حوزه فوتبال و هنرهای رزمی استان بوشهر شهادت شهید محسن حججی را تبریک عرض می کنم و امیدوارم راه این شهید تا ابد ادامه داشته باشد و قول می دهیم راه شهیدان را ادامه دهیم.

این نماینده ورزشکاران بوشهری اذعان کرد: از مسئولین می خواهم تا قصه شهادت شهید حججی را در کتب درسی منتشر شود تا فرهنگ شهادت نسل به نسل منتقل شود و همیشه ملت ایران از دوران کودکی با رشادت ها و ایثارگری های شهداء اجین شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.