ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 46720
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۰۴
  • 445 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی الگوی نسل‌های جدید است

شهید حججی الگوی نسل‌های جدید است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبرگفت: حضور در مراسم تشییع شهید حججی عهد و پیمانی تازه با او و دیگر شهیدان سرافراز شجاع، مجاهد و قهرمان است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبرگفت: حضور در مراسم تشییع شهید حججی عهد و پیمانی تازه با او و دیگر شهیدان سرافراز شجاع، مجاهد و قهرمان است.

وی افزود: شهید حججی با خون پاکش و با جهاد مردانه‌اش نهایت تلاش و کوشش خود را به انجام رساند، اکنون نوبت ما است تا قدر این فرصت را بدانیم و به‌جای استفاده‌ی حداقلی از آن، بکوشیم تا حداکثر بهره‌برداری ممکن از این مناسبت برای تقویت همبستگی ملی و گسترش وحدت عمومی صورت بگیرد.

معاون استاندار تهران با تأکید بر حفظ فرصت‌های معنوی بیان کرد: باید یادمان باشد که چنین فرصت‌هایی فراوان نیست و شاید هزاران ماه و هزاران سال باید بگذرد تا چنین فرصتی برای همراه و همدل گشتن تمام مردم از هر نوع کیش و مسلکی و از هر نوع باور و اعتقادی فراهم شود.

وی در ادامه اذعان داشت: برخی از ظرفیت‌ها (جایگاه رفیع شهید حججی) برای نجات جامعه هستند و از فرصت‌هایی این‌چنین باید با وسواس و احتیاط برای وحدت‌آفرینی و گرد هم آوردن همه مردم با یک نقطه‌ی اشتراک و اتفاق‌نظر عمومی بهره برد.

جمالی پور اخلاص شهید حججی را باعث برکت در جامعه دانست و اظهار کرد: اخلاص شهید حججی و نوع شهادتش باعث شده است تا خون پاکش برای تحول‌ها و دگرگونی‌های زیادی برکت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این شهید سرافراز اکنون الگوی رویش و زایش انقلاب اسلامی در نسل‌های جدید است و حجت آشکار خداوند برای تغییر و تحول هر جوانی که می‌خواهد با چراغ راه حججی به شاه‌راه سعادت، نجات و عزت قدم بگذارد، است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با دعوت همه مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار گفت: با حضور ارزشمند خود برای حفظ ارزش‌های انسانی و انقلابی مثل همیشه در مراسم تشییع پیکر شهید حججی حماسه‌ای دیگر خلق خواهیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.