ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46736
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۳۹
  • 294 بازدید
  • ارسال توسط :
مصاف فجر سپاسی برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان

مصاف فجر سپاسی برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرحله یک شانزدهم رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از امروز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه آغاز به‌مدت ۳ روز با برگزاری ۱۶ دیدار ادامه پیدا می‌کند تا تکلیف تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد مشخص شود. تیم فجر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرحله یک شانزدهم رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از امروز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه آغاز به‌مدت ۳ روز با برگزاری ۱۶ دیدار ادامه پیدا می‌کند تا تکلیف تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد مشخص شود.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز که به مرحله سوم این رقابت‌ها صعود کرده فردا جمعه ۱۷ شهریورماه از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به‌مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

فجری‌ها در مرحله دوم جام حذفی موفق شدند با برتری یک بر صفر مقابل تیم همشهری خود قشقایی شیراز و در حالی که نتیجه بازی در پایان دو نیمه بدون گل به اتمام رسیده بود در وقت دوم اضافی به گل برسند و جواز صعود به مرحله سوم را کسب کنند.

قرعه ذوب‌آهن در شرایطی به زردپوشان شیرازی زده شد که این تیم در آخرین دیدار خود در لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان بازی را به تساوی کشیده بود.

اصفهانی‌ها که در فصل جدید لیگ برتر آنگونه که باید نتایج خوبی را کسب نکردند در ۵ بازی خود ۳ تساوی، یک باخت و یک برد دارند و در مجموع با ۵ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته‌اند.

اما فجری‌ها نیز که هنوز موتورشان در لیگ دسته اول روشن نشده از ۴ بازی خود تنها ۳ امتیاز دارند و جایگاهی بهتر از چهاردهم نیز نصیب آن‌ها نشده است.

این در حالی است که شاگردان کلانتری در دیدار هفته چهارم جام آزادگان بازی را با یک گل به تیم نفت مسجد سلیمان واگذار کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.