ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46738
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۴۱
  • 222 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش فیلیپین 2 گروگان را از دست تروریست ها نجات داد

ارتش فیلیپین 2 گروگان را از دست تروریست ها نجات داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این درگیری ها که بین نیروهای ارتش فیلیپین با حدود 20 عضو گروه تروریستی ‘ابوسیاف’ مرتبط با داعش در مقر آنها در جزیره ‘جولو’ صورت گرفت، 5 نظامی فیلیپین نیز زخمی شدند. به نوشته تارنمای ‘اینکویرر”، کریلیتو سوبیجانا’ از فرماندهان منطقه میندانائو، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این درگیری ها که بین نیروهای ارتش فیلیپین با حدود 20 عضو گروه تروریستی ‘ابوسیاف’ مرتبط با داعش در مقر آنها در جزیره ‘جولو’ صورت گرفت، 5 نظامی فیلیپین نیز زخمی شدند.
به نوشته تارنمای ‘اینکویرر”، کریلیتو سوبیجانا’ از فرماندهان منطقه میندانائو، گفت که افراد نجات داده شده اکنون در امنیت به سر می برند و برخی بررسی ها و آزمایشی پزشکی خود را می گذرانند.
گروه تروریستی ابوسیاف که یک گروه کوچک اما خشن مرتبط با داعش است، تاکنون سر چند گروگان خارجی خود را قطع کرده است. این تروریست ها با حمله به گردشگران و کشتی های مختلفی که در آبهای منطقه تردد می کنند، نسبت به آدم ربایی و باج خواهی اقدام می کنند.
این گروه تروریستی که با داعش نیز در ارتباط است، یکی از تهدیدات امنیتی داخلی برای فیلیپین محسوب می شود که یک بخش آن دارای چشم اندازهای افراطی هستند و بخش دیگر نیز با آدم ربایی و سرقت دریایی، دارای تمایلات کسب ثروت هستند.
این گروه که هم اکنون 18 گروگان از کشورهای مالزی، اندونزی، فیلیپین، ژاپن، ویتنام و هلند را در اختیار دارد، پیش از این در سال 2016 نسبت به گردن زدن یک شهروند آلمانی و دو کانادایی اقدام کرده است.
2 اندونزیایی نجات داده شده، صیادانی هستند که ماه نوامبر سال گذشته در آبهای ایالت ‘صباح’ مالزی ربوده شدند.
تروریست های ابوسیاف همچنین در کنار گروه ‘مائوته’ در شهر ‘مراوی’ مشغول جنگ با دولت مرکزی فیلیپین هستند که بر اثر این درگیریها تاکنون بیش از 800 نفر از جمله 145 نظامی جان خود را در 100 روز گذشته از دست داده اند.
آساق**241**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.